اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۷۷۰۵

عادل‌خان یک هفته برای صعود ما برنامه گذاشت

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: خوشحالم که عبدالله‌ ویسی با قهرمانی در لیگ برتر آبروی فوتبال خوزستان را خرید.
۲۲:۱۳ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز-سیاوش بختیاری‌زاده پس از شکیت 5 بر صفر استقلال اهواز مقابل تراکتورسازی و سقوط این تیم به لیگ دسته اول گفت: در خوزستان مظلوم واقع شدیم و هیچ مسئولی از تیم ما حمایت نکرد حتی ابتدای لیگ همین که نام ما به میان آمد، عادل خان یک هفته برای صعود ما به لیگ برتر برنامه گذاشت.

وی ادامه داد: حق فوتبال خوزستان بیشتر از اینهاست. حالا هم حتما فردوسی‌پور باید یک برنامه برای سقوط تیم ما بگذارد اما دوباره با 3 تیم در لیگ برتر حاضر خواهیم شد. خوشحالم که ویسی آبرو را برای فوتبال خوزستان خرید و قهرمانی را از دهان شیر بیرون کشید.

سرمربی استقلال اهواز تصریح کرد: در این بازی با همین جوانان رو در روی تیمی قرار گرفتیم که هفته قبل استقلال را در تهران شکست داده بود. این پیروزی را به هواداران تبریز تبریک می‌گویم. اگر نوبتی باشد نوبت فوتبال تبریز است که قهرمان لیگ شود. امیدوارم سال آینده تراکتورسازی قهرمان لیگ برتر شود.

بختیاری‌زاده درباره حواشی رخ داده و جلب اتوبوس این تیم در فرودگاه به دلیل عدم پرداخت بدهی قبلی گفت: مسئله مهمی نبود و حل و فصل شد. امروز از بازیکنانم راضی نبودم اما تراکتور یک تیم کامل بود. امیدوارم در سال‌های آینده با همین بازیکنان دوباره به لیگ برتر بازگردیم.

وی با اشاره به حضور افرادی که پیش از این خبری از آنها در فوتبال خوزستان نبود و به یک باره در آستانه قهرمانی استقلال ظاهر شدند، گفت: آنهایی که دیروز در انتخابات پیروز شدند و در روزهای قبل خبری از آنها نبود و این تیم را نمی شناختند کجا بودند که در این چند روز اطراف ویسی ظاهر شده بودند که برای خود او هم تعجب‌آور بود.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین