اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۷۵۱۹

استقلالی‌ها دست از شایعه بر نمی‌دارند

بعد از پایان بازی استقلال و تراكتورسازی، شایعه‌ای در فضای مجازی منتشر شد مبنی‌بر اینكه مهدی كیانی محروم بوده و نباید در این مسابقه به میدان می‌رفته است.
۱۵:۲۲ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-  بعد از پایان بازی استقلال و تراكتورسازی، شایعه‌ای در فضای مجازی منتشر شد مبنی‌بر اینكه مهدی كیانی محروم بوده و نباید در این مسابقه به میدان می‌رفته است.

او در بازی با ملوان كه هفته قبل برگزار شد، پنجمین كارت‌زرد فصلش را گرفت. به این ترتیب چون با سه‌كارت‌زرد اول یك بازی را از دست داده بود، مطابق قانون پس از آن باید با 2كارت محروم می‌شد، در حالی كه این اتفاق رخ نداد و او برابر استقلال به میدان رفت. ماجرایی كه برای كیانی به وجود آمده، درست شبیه همان داستانی است كه قبل از بازی تراكتورسازی با پرسپولیس برای مهدی شریفی به وجود آمد. در آن زمان گفته می‌‎شد مهاجم تبریزی‌ها سه‌كارته است و نباید جلوی سرخپوشان به میدان برود، اما سازمان لیگ توضیح داد شریفی دوكارت‌زردش را در نیم‌فصل اول، در سپاهان گرفته و طبق قانون كارت‌های‌زرد به تیم بعدی منتقل نمی‌شوند. حالا همان قانون در مورد كیانی هم صادق است.

 هافبك تراكتورسازان در نیم‌فصل اول با لباس گسترش‌فولاد در میادین توپ زده و چهاركارت‌زرد گرفته كه ماحصل آن تحمل یك‌جلسه محرومیت بوده است. به این ترتیب كیانی در بازی با ملوان اولین كارت‌زردش را با پیراهن تراكتورسازی گرفت و محرومیتی در كار نبوده است.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین