اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۷۴۳۱

کاپیتان تراکتور:از هدایتی بابت سکه‌هایش متشکرم

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی اعلام کرد حسین هدایتی به هر یک از بازیکنان این تیم 3 عدد سکه تمام بهار آزادی پاداش داده است.
۱۳:۵۲ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-مهدی کیانی درباره پاداشی که حسین هدایتی بعد از پیروزی مقابل استقلال تهران به بازیکنان این تیم اهدا کرد می گوید: از آقای هدایتی تشکر ویژه ای انجام می دهم. به عنوان بزرگتر تیم جا دارد از زحمات این عزیز که در فوتبال ایران همیشه زحمات زیادی را متحمل شده تشکر کنم. در شرایطی که فوتبال با مشکلات اقتصادی زیادی دست و پنجه نرم می کند حضور چنین آدم هایی در فوتبال منشا خیر و یک نعمت بزرگ است. امیدوارم سایه اش همیشه بالای سر خانواده اش باشد  و همچنین فوتبالی ها را هم از لطف خدا بهره مند کند.

وی صحبت هایش را اینطور ادامه می دهد: حسین هدایتی دوستی نزدیکی با امیر قلعه نویی دارد و چنین کاری را به خاطر همین رفاقت انجام داده است. از طرف مجموعه باشگاه شامل کارکنان، کادرفنی، بازیکنان از هدایتی تشکر می کنم.

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی درباره اینکه مبلغ پاداش چقدر بوده است تاکید می کند: هدایتی به هر یک از بازیکنان 3 عدد سکه تمام بهار اهدا کرد باز هم از او ممنونم و انشااله بتوانیم با حضوری مقتدرانه در دو بازی رفت و برگشت لیگ قهرمانان آسیا نه تنها مردم ایران و بخصوص هواداران تراکتورسازی را خوشحال می کنیم به هدایتی نیز روحیه مضاعف بدهیم.

کیانی درباره صعود تیم ماشین سازی به لیگ برتر می افزاید: از این موضوع واقعا خوشحال هستم شهر تبریز شایستگی اینکه 3 تیم در لیگ برتر داشته باشد را داشت، امیدوارم ماشین سازی در لیگ برتر هم بتواند به کارش ادامه بدهد و به همراه تراکتورسازی و گسترش نمایندگان شایسته برای فوتبال تبریز باشیم و بتوانیم از حیثیت مردم آذربایجان دفاع کنیم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
safa
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴
دست و دل بازي آقاي هدايتي شامل تيم تراكتور ميشود . آيا نشايد و نبايد كه شامل تيم گسترش فولاد نيز شود. چراغي كه به خانه گسترش رواست چرا در خانه تراكتور بسوزد اگر هم سوخت كم بسوزد. مربي خوشنام و خوش سابقه گسترش همه نگراني و علت باخت تيمش با حداكثر گل خورده در طول فصل را فقط تغيير محل بازي دانست و البته نه چيز ديگر. اين مربي جوانمرد و پاكدست سابق درخشاني از ليگ يك با تيم ماشين سازي دارد كه عملكردش مقابل تيم پرسپوليس را كاملآ فير پلي و جوانمرد انه به اذهان متبادر مي سازد.
خاموشی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱
مردم حق داشتند به قلعه نویی بد و بیراه بگویند. او حق نداشت با هدایتی همدست بشه برای شکست اسقلال این ناجوانمردانه ترین حرکت بر علیه استقلال بود.
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین