اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۷۳۲۲

اولین تحولات مدیریتی در فدراسیون فوتبال

این طور که از راهروهای فدراسیون خبر می‌رسد، احتمال ادامه همکاری اسدی به عنوان دبیرکل با فدراسیون از هر گزینه دیگری بیشتر است.
۱۲:۲۹ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز-انتخابات فدراسیون فوتبال شنبه گذشته برگزار و مهدی تاج سکان هدایت این فدراسیون را برای 4 سال عهده‌دار شد.

پس از پایان انتخابات برای ریاست فدراسیون فوتبال، انتخابات نواب رئیس برگزار شد که در این بین تنها محمود اسلامیان از بین نواب رئیس تاج مورد اعتماد مجمع قرار نگرفت تا فدراسیون فوتبال فعلا بدون نایب رئیس دوم (پستی که طبق اساسنامه، باید مدیریت سازمان لیگ را نیز برعهده داشته باشد) اداره شود. هرچند که درباره اسلامیان صحبت‌ها و شایعات زیادی مطرح شد اما پرواضح است که اگر بخواهیم بین فوتبال و اسلامیان مقایسه‌ای به عمل بیاوریم، در این بین شاید به خاطر منابع مالی که اسلامیان تامین می کرد فوتبال تحت فشار قرار گیرد اما خود اسلامیان حالا بعد از فوتبال قطعا پست های مهم دولتی خود را خواهد داشت.

از سوی دیگر و با انتخاب تاج، در همان روز مجمع صحبت‌هایی از سوی برخی اطرافیان عزیزی‌خادم مبنی بر انتخاب وی به عنوان دبیرکل مطرح شد و حتی بسیاری پا را فراتر هم نهاده و از انتخاب قطعی وی به عنوان دبیرکل بعدی فدراسیون خبر دادند.

به این ترتیب همچنان دو پست مهم در فدراسیون فوتبال همچنان خالی مانده و تاج نیز در این خصوص اعلام کرده است که نیاز به تفکر بیشتری دارد و فعلا برای او، اولویت‌های مهم‌تری وجود دارد هرچند که به جز انتخاب این دو پست مهم، انتخاب‌های مهم‌تری نیز برای بسیاری از کمیته‌ها باقی می‌ماند تا به معنای واقعی در فدراسیون فوتبال تحول ایجاد شود.

البته به جز نام عزیزی‌خادم برای دبیرکلی، یک نام دیگر نیز این روزها بیش از هر نام دیگری به گوش می‌رسد آن هم برای انتخاب نایب رئیس دوم و آن هم کسی نیست جز منصور قنبرزاده. این یعنی با حضور عزیزی‌خادم و قنبرزاده، پازل مدیریتی فدراسیون به زوری تکمیل شده و پس از باید برای تغییر و تحول در کمیته‌ها منتظر ماند.

با این حال تمام این صحبت‌ها بیشتر گمانه‌زنی رسانه‌ای بوده و همانطور که در روز مجمع، از سوی اطرافیان برخی از این افراد، شایعات حضور آنها در فدراسیون به گوش رسید، به نظر می‌رسد که این شایعات این روزها نیز بی‌تأثیر از فضایی نباشد که از روز مجع به راه افتاده و تا این ساعات نیز ادامه پیدا کرده است.

این نام‌ها در حالی مطرح می‌شود که  از راهروهای فدراسیون خبر دیگری به گوش می‌رسد و آن هم اینکه احتمال ادامه همکاری اسدی به عنوان دبیرکل با فدراسیون از هر گزینه دیگری بیشتر است و برای سازمان لیگ و سرپرستی نایب رئیس دوم نیز به احتمال زیاد عابدینی انتخاب خواهد شد تا به این ترتیب خبری از عزیزی‌خادم و قنبرزاده نباشد.

در تازه‌ترین اخباری که از فدراسیون به گوش می‌رسد، به این دلیل که از قنبرزاده به عنوان گزینه وزارت نام برده می‌شود؛ گویا مسئولان فدراسیون نمی‌خواهند زیر بار این انتخاب بروند و عابدینی را برای سازمان لیگ در نظر گرفته‌اند.

از سوی دیگر عزیزی‌خادم نیز در بین گزینه‌های دبیرکلی وجود ندارد و از اسدی به عنوان دبیرکل بعدی نام برده می‌شود و گویا مسئولان فعلی فدراسیون نیز بر سر این موضوع به تفاهم و توافق نیز رسیده‌اند.

با این حال در صورتی که هر اتفاق دیگری رخ دهد که بعدا افرادی مانند عزیزی‌خادم یا قنبرزاده در فدراسیون حاضر شوند و به سمت‌های مورد نظر برسند، مطمئناً در این بین چیزی فراتر از خواسته فدراسیون‌نشین‌ها نقش داشته و اینجاست که یک بار دیگر می‌توان گفت که بوی دخالت از مراجع بالاتر به مشمام می‌رسد.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین