اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۷۰۶۸

امیدوارم با حضور تاج فوتبال ایران قانونمند شود

سرمربی پیشین استقلال گفت که امیدوار است با مدیریت جدید در فدراسیون فوتبال، همه‌چیز شکل قانونی به خود بگیرد.
۱۱:۳۵ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز-صمد مرفاوی در مورد انتخاب مهدی تاج به‌عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال گفت: به تاج تبریک می‌گویم، او مدیر کاربلدی است و سال‌ها کار فوتبالی انجام داده است. تاج در این چند سال به‌خوبی نقاط ضعف و قوت فوتبال ایران را درک کرد و با این فوتبال غریبه نیست. او از جای دیگری نیامده و این خودش جای امیدواری دارد.

سرمربی پیشین استقلال ادامه داد: فوتبال ما مشکلات زیادی دارد و امیدوارم با تغییر رئیس فدراسیون، فوتبال ما قانونمند شود. امیدوارم جلوی دور زدن قانون گرفته شود و همه چیز به‌صورت حرفه‌ای پیش‌ رود. فوتبال ما با مشکلات زیادی مواجه است که یکی از مشکلات اصلی، بدهکاری باشگاه‌ها به بازیکنان و مربیان است. خیلی از بازیکنان و مربیان به حق خود نمی‌رسند و این درست نیست که باشگاه‌های فوتبال ایران اینقدر بدهکار باشند.

مرفاوی تأکید کرد: هر سال کمیته انضباطی اعلام می‌کند که تیم‌های بدهکار حق شرکت در لیگ و عقد قرارداد با بازیکنان و مربیان را ندارند، اما با یک لابی همه چیز عوض می‌شود. امیدوارم تمامی حکم‌ها ضمانت اجرایی داشته باشند و این مشکلات برطرف شوند. فوتبال ایران مشکلات دیگری هم دارد که به مسائل سخت‌افزاری مربوط می‌شود. در این زمینه هم باید پیشرفت کنیم، همانطور که باید در پیشرفت و توسعه فوتبال هم گام‌های بلندی برداریم.

انتهای پیام/

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین