اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۷۰۴۳

اعتراف عجیب وزیر ورزش و هدف بعدی باند اصفهانی ها

اسلامیان رئیس فدراسیون فوتبال نشد تا بماند برای وزارت ورزش، او صندلی خود گودرزی را نشانه گرفته است.
۰۹:۱۸ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-علی حق شناس روزنامه نگار مشهور ورزشی در صفحه اجتماعی خود تحلیل جالبی از انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال دارد و معتقد است هدف بعدی باند اصفهانی ها تصاحب صندلی وزارت خواهد بود.

 

وی نوشت:

 

«محمود گودرزی (وزیر ورزش و جوانان) برای نقش بازی کردن هنوز خیلی ناشی است، باید حالا حالاها در محضر استادی چون نصرالله سجادی (معاون وزیر) تلمذ کند. وزیر ورزش برای آن که "سلامت" انتخابات فدراسیون فوتبال را به رخ بکشد و جواب آجورلو را بدهد فرمایش کرده‌اند که اگر دولت می‌خواست در انتخابات دخالت کند اسلامیان رای می‌آورد.

 

این یک اعتراف آشکار است. مدت ها بود که می‌گفتیم محمود اسلامیان (نائب رئیس فدراسیون علی کفاشیان) توصیه شده اسحاق جهانگیری (معاون اول رئیس جمهور) است. از ماه‌ها قبل داد می زدیم که جهانگیری و اسلامیان از اصفهان و از وزارت صنایع و از دو دهه قبل یارغار هم هستند و اینک او به پشتوانه معاون اول رئیس‌جمهور آمده است.

 

همه این فریادها اما تکذیب می‌شد. حالا خود وزیر به قصد تبرئه اما اعتراف کرده است. اما بنده‌خدا گودرزی هنوز نمی‌داند بقیه نقشه چیست!

 

ساده بگویم؛

 

اسلامیان رئیس فدراسیون فوتبال نشد تا بماند برای وزارت ورزش. او صندلی خود گودرزی را نشانه گرفته است.

 

اما آنها فدراسیون فوتبال را هم به دست آوردند. مگر مهدی تاج کیست؟ تاج با حکم همین اسلامیان وارد فوتبال شد. با حکم همین اسلامیان پول را وارد چرخه فوتبال اصفهان کرد و با پشتوانه همین جناب اسلامیان باند اصفهانی‌ها راه افتاد.

 

وزیر ورزش هنوز نمی‌داند که به زودی نوبت اوست، باند اصفهانی‌ها فقط چند گام تا وزارت فاصله دارند...»

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین