اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۷۰۲۵۲

مربی پرتغالی گزینه اصلی برای نشستن روی نیمکت تراکتورسازی

مربی پرتغالی گزینه اصلی برای نشستن روی نیمکت تراکتورسازی
خوزه پسیرو مربی پرتغالی شانس زیادی برای نشستن روی نیمکت تیم فوتبال تراکتورسازی را دارد.
۱۸:۳۴ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
وانانیوز|

زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی به طور مستقیم با گزینه‌های مربیگری در حال مذاکره است و در حال حاضر خوزه پسیرو مربی پرتغالی شانس زیادی برای نشستن روی نیمکت سرخپوشان تبریزی دارد.

مسئولان باشگاه تراکتورسازی هفته پیش صحبت‌های اولیه را با پسیرو مربی پرتغالی کرده بودند و حتی موافقت اولیه این مربی هم برای هدایت تیمشان گرفته بودند، اما پسیرو گزینه اول تراکتورسازان نبود.

به هر حال بعد از اینکه حضور یکی از گزینه‌های اصلی از جمله برانکو و تونی اولیویرا در تراکتورسازی منتفی شد به تدریج پسیرو به گزینه اصلی تراکتورسازان معرفی شد.

پسیرو مربی پرتغالی و دستیار کی روش سرمربی سابق تیم ملی در رئال مادرید بوده و سابقه مربیگری در تیم‌های اسپورتینگ لیسبون، پورتو، پاناتینکیوس، براگا، تیم ملی عربستان، تیم الشارجه امارات و تیم الوحده امارات را دارد.

تراکتورسازان اشتباهات فصل گذشته را تکرار می‌کنند و هنوز سرمربی جدید خود را انتخاب نکردند و به نوعی فرصت سوزی می‌کنند. توشاک هم فصل گذشته خیلی دیر برای هدایت تراکتورسازان انتخاب شد و زمانی که خود را شناخت با حذف تراکتورسازی از جام حذفی از این تیم کنار گذاشته شد. علاوه بر این تراکتورسازان قبل از انتخاب سرمربی جدید همانند فصل گذشته ۴ بازیکن به خدمت گرفتند و این موضوع می‌تواند در آینده مشکلاتی برای آن‌ها ایجاد کند.

 

 
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین