اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۷۰۲۰

مقابل پرسپولیس روی اتفاقات عجیب گل خوردیم

سرمربی استقلال اهواز گفت: کمبود تماشاگر به فوتبال لطمه می زند.
۱۸:۴۱ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-سیاوش بختیاری زاده در نشست خبری پیش از مسابقه مقابل سایپا اظهار داشت: باید سه تبریک بگویم. ابتدا به مهندس تاج که فکر می کنم رییس شماره 35 فوتبال ایران شده است. برایش آرزوی موفقیت می کنم. او در فدراسیون سمت هایی داشته و تلاش کرده که فوتبال ایران را به سمت جلو ببرد. امیدوارم فدراسیون ما به سمت و سویی برود که میزبانان 90 درصد و میهمانان 10 درصد از استادیوم را داشته باشند.

 

وی افزود: امروز فدراسیونی ها همه از استقلال حمایت کردند اما چرا آن ها و همچنین برنامه 90 و استاد عادل چند هفته قبل از ما چنین حمایتی نکردند؟ لازم است دو تبریک هم به اعضای جدید هیات رییسه بگویم. آقایان طالقانی و ممبینی که قطعا می توانند به سود خوزستان کار کنند. به حمید سوریان هم تبریک می گویم. نگاه ملت مظلوم و داغدیده ما به المپیک و مدال های این رشته است.

 

بختیاری زاده خاطرنشان کرد: سایپا تلفیقی از جوانان و باتجربه ها است هر چند مجید جلالی با این تیم نیست. به هر حال جایگاه نامناسب این تیم به دلیل امتیازاتی بوده که در میانه فصل مقابل تیم های ضعیف از دست دادند.

 

سرمربی استقلال اهواز درباره دیدار با سایپا افزود: ما مقابل این تیم با شناخت و آگاهی و با جوانان بارور خود کار می کنیم. جوانان ما هنوز به آن خودباوری نرسیده اند اما امیدوارم فردا سایپا به خاطر این تغییرات در برابر ما با شوک منفی رو به رو شود. من نمی دانم این تغییرات در فاصله دو هفته مانده به پایان لیگ و این برخورد با این مربی و معلم فوتبال چرا رخ داده است؟امیدوارم هرگز شاهد چنین صحنه ای نباشیم که مدیرعامل مربی را در باشگاه راه ندهد.

 

بختیاری زاده درباره شرایط کادر فنی حریف گفت: رجبی فوتبالیستی جنتلمن بود. جلالی مورد احترام من و همه بوده است اما سایپا متعلق به امثال رجبی، صالح، افتخاری و...است. خوشحالم رجبی را در بالاترین سطح فوتبال ایران می بینیم. تشکر می کنم که رجبی نگاه ویژه به تیم ما داشته است. البته ما در بازی با فولاد به خاطر کمبود تجربه نتیجه نگرفتیم. حتی در بازی با پرسپولیس یک نیمه گل نخوردیم و روی اتفاقات عجیب گل خوردیم.

 

وی درباره غایبان بازی فردا گفت: مهدی اسلامی و بهمئی دو غایب ما در این مسابقه هستند.

 

بختیاری زاده درباره نبودن تماشاگران اذعان داشت: واقعا کمبود تماشاگر به فوتبال لطمه می زند. ما فوتبال بازی می کنیم به خاطر تماشاگر. چرا تیم مظلوم، تیم محروم و تیم پرطرفدار استقلال اهواز باید از حضور تماشاگران خود محروم باشد. کاش با این قضیه به نوعی دیگر برخورد می کردند تا این گونه مظلومیت استقلال به چشم نیاید. اگر 10 درصد تماشاگر میهمان وارد استادیوم می شد کنترل راحت تر بود. اگر به تماشاگران مظلوم استقلال اهواز فرصت می دادند آن ها 90 درصد ورزشگاه را پر می کردند. تماشاگر ما مظلوم واقع شده است و حیف است که بازی ما تماشاگر نداشته باشد.

 

سرمربی استقلال اهواز درباره آینده این تیم گفت: الان بچه ها قراردادهای سه ساله دارند. اگر من باشم، مطمئن باشید این تیم حفظ می شود. نیروهای بهتری هم داریم که جذب کنیم. به فضل الهی و به کوری چشم کسانی که دوست ندارند ببینند و می خواهند به این فوتبال لطمه بزنند، نفت آبادان به لیگ می آید. امیدوارم نفت مسجدسلیمان و استقلال اهواز هم برگردند تا نشان دهیم که پرچممان بالا است.

 

بختیاری زاده در خاتمه در ارتباط با نظرسنجی برنامه 90 خاطرنشان کرد: رای من کارلوس کی روش است. البته خیلی مربیان بزرگ بوده اند که در این نظرسنجی نبوده اند فقط چون عنوان ملی نداشته اند. در حقیقت با گذاشتن سه مربی پرسپولیسی می خواستند لیست پرسپولیس را سرشکن کنند. پیشنهاد من این است که رای گیری کنند فقط بین برانکو و کی روش. ببینیم چه کسی رای می آورد؟

 

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین