اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۷۰۱۶

فردا فقط باید برنده شویم

سرمربی تیم راه‌آهن گفت:فردا بازی مهمی با سپاهان داریم. فقط باید برنده شویم که بتوانیم برای بقا شانس داشتیم باشیم و برای فینال با پرسپولیس آماده شویم.
۱۸:۰۰ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز-یوهانیس توپالیدیس در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان اظهار داشت: ما تیم را بهبود بخشیدیم باید به این مسئله توجه کنیم که در 4 بازی آخر 7 گل زده‌ایم. و تیم را بهبود بخشیده‌ایم اما مشکل ما اشتباهات فردی است. مثلا در بازی قبل یک گل از ناحیه کرنر دریافت کردیم. این آنالیز کوتاهی از بازی‌های گذشته من بود.

وی افزود: فردا بازی مهمی با سپاهان داریم. فقط باید برنده شویم که بتوانیم برای بقا شانس داشتیم باشیم و برای فینال با پرسپولیس آماده شویم.

این را توجه داشته باشیم 9 بازی با تیم‌های استقلال، پرسپولیس، سپاهان، ذوب‌اهن بازی کرده‌ایم. ما 6 بازی بسیار سخت داشته‌ایم. همه حریفان، بازیکنان خوبی داشته‌‌اند و ما شرایط سختی را تجربه کردیم.

وی افزود: اگر بتوانیم پیروز شویم در بازی با پرسپولیس شانس خواهیم داشت و می‌توانیم تیم را در لیگ برتر نگه داریم. اثرات بهبودی را می‌توانید مشاهده کنیم. کادر فنی و بازیکنان اعتقاد داریم که می‌توانیم تیم را در لیگ برتر نگه داریم. مشکل است اما شدنی است.

سرمربی راه‌آهن در مورد اینکه برخی از بازیکنان تیم‌های راه‌آهن مورد توجه تیم‌های دیگر هستند و آیا این مسئله روی بازیکنانش تاثیر می‌گذارد یا نه؟ گفت: بازیکنان ما همه‌شان شخصیت‌های خوبی دارند و خوب بازی می‌کنند. اشتباه پیش می‌آید.

وی در مورد اینکه تیمش سقوط می‌کند یا در لیگ برتر می‌ماند، گفت: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در لیگ بمانیم.

وی در مورد اینکه تیمش واقعا با حضور او بازی‌های ضعیفی را ارائه کرده است، گفت: پای حرف خودم هستم که تیم بهبود پیدا کرده است. دلیل فنی هم دارم. وقتی تیم را به دست گرفتم واقعا مشکل داشت و گلی نمی‌زد. در 16 بازی دو گل زده است اما از وقتی که من آمده‌ام 7 گل زده است. تیم راه‌آهن بهبود پیدا کرده است.

توپالیدیس در مورد اینکه پیش از حضور او تیم راه‌آهن راحت بازنده نمی‌شد، گفت: شما از دید خودتان نگاه می‌کنید ما هم از دید خودمان نگاه می‌کنیم در بازی صبا ما یک گل به خودمان زدیم. در بازی سیاه‌جامگان یک شوت هم نزدیم اما مقابل تیم‌هایی مثل استقلال خوزستان و پدیده امتیاز می‌گیریم و گل هم می‌زنیم. من با نظر شما زیاد موافق نیستم. ما برای مردم شما احترام قائل هستیم. هر کسی بازی را یکجور می‌بیند. مالک باشگاه از ما خواسته بود که بازی هجومی ارائه کنند و گل بزنند.

سرمربی راه‌آهن در مورد اینکه اشتباهات داوری به این تیم ضربه زده و امکان سقوط دارد گفت: من هیچ وقت در مورد داوری‌ها صحبت نکردم. اما می‌خواهم در مورد سوال قبلی چیزی بگویم. در تعطیلات عید 17 روز نتوانستیم تیم را تمرین بدهم زیرا مشکلات وجود داشت.

وی در مورد اینکه سپاهان شرایط خوبی ندارد، برنامه شما برای بازی با سپاهان چیست؟ و همچنین فرگوسن هم اگر جای شما بود نمی‌توانست با این شرایط قهرمان شود، گفت: همه تیم‌ها، تیم‌های خوبی هستیم و همه مشکلاتی که سپاهان دارد تیم خوبی است اما با ورود به زمین مشکلات را فراموش می‌کنند و بازی سختی را پیش رو داریم. ما نباید هیچ اشتباه فردی انجام بدهیم. مشکل تیم این است که استرس داریم. وقتی تیم در پایین جدول است این اشتباهات بیشتر نمایش پیدا می‌کند.

توپالیدیس در مورد اینکه در صورت سقوط تیم او سرمربی تیم خواهد بود یا نه؟ گفت: بله مالک تیم به من گفته است اگر تیم سقوط کرد باید خودت تیم را به لیگ برتر بیاوریم هرچند می‌دانم که تو این تیم را به دسته یک نبرده‌ای.

وی در مورد مصدوم و محرومان تیمش گفت: هیچ محروم و مصدومی نداریم.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین