اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۶۹۶۰

واکنش رئیس هیئت مدیره ملوان به عدم پخش دو هفته پایانی لیگ

رئیس هیئت مدیره باشگاه ملوان بندرانزلی بر پخش مستقیم دیدارهای حساس دو هفته پایانی لیگ برتر از سیما تأکید کرد.
۱۲:۲۵ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-احمد دنیامالی درمورد برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال گفت: برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال تا الان بد نبوده است و در حال حاضر رأی‌گیری از اعضای مجمع نیز مراحل آخر خود را طی می‌کند. در این مجمع نظر وزیر ورزش این بود که هم باید استقلال فدراسیون حفظ شود و هم فدراسیون با وزارت ورزش تعامل داشته باشد، ضمن اینکه ایشان از زحمات کفاشیان و هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تشکر کرد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه ملوان در پاسخ به این پرسش که آیا بحث جلوگیری از پخش دیدارهای دو هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نیز در مجمع امروز مطرح شد، تأکید کرد: این موضوع مطرح نشد، اما نظر شخصی من این است که نباید این کار را انجام داد و در دو هفته حساس پایانی رقابت‌های لیگ برتر مردم را از دیدن بازی‌های تیم‌های محبوب‌شان محروم کرد. به‌نظر من باید با صداوسیما در این زمینه تعامل برقرار کرد.

دنیامالی در پاسخ به این پرسش که کدام یک از کاندیداها شانس بیشتری برای ریاست فدراسیون فوتبال دارد، گفت: هر سه کاندیدا شانس دارند و مزایای آنها بیشتر از اشکالات‌شان است، من فکر می‌کنم که هر کدام از آنها که رأی بیاورد توانایی اداره فوتبال را دارد.

این گفت‌وگو قبل از انتخاب مهدی تاج به‌عنوان رئیس فدراسیون فوتبال صورت گرفته است.  

وی در خصوص اینکه آیا ملوان در لیگ برتر خواهد ماند، اظهار داشت: ملوان در لیگ برتر خواهد ماند. هدف ما این است که با توجه به پتانسیلی که در تیم‌های پایه خود داریم، از فصل بعد تیمی جوان را راهی رقابت‌های لیگ برتر کنیم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین