اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۶۸۱

گردانی: توجهی به حاشیه‌های فوتبال ندارم

بازیکن تراکتورسازی از اظهارات مدیرعامل این تیم ابراز نارضایتی نکرد و مدعی شد این حرفهای عباسی نیست و در گوشش خوانده اند.
۱۴:۱۳ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۴
وانانیوز|
وانانیوز-حبیب گردانی در مورد اظهارات اخیر سعید عباسی که او را خائن خطاب کرده است در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، گفت: من هم حرف های او را از طریق رسانه ها خواندم. با این حال فکر می کنم برخی ذهن او را تخریب کرده اند . عباسی مرد خوبی است و من هم با او صحبت کردم و در مورد مصدومیتم در روز بازی با گسترش مدرک نشان دادم نمی دانم چرا دو باره چنین حرف هایی زده است.

وی ادامه داد:فونبال از این چیز ها زیاد دارد من توجهی به آن ندارم و می دانم مردم تبریز هم مرا به خوبی می شناسند به هر حال من در بین این مردم زندگی می کنم و کاری نخواهم کرد که هم خودم و هم خانواده ام شرمنده این مردم شویم.

گردانی افزود:نمی دانم با این اتفاقات در تراکتور می  مانم یا نه . ولی برایم بسیار سخت است که از تراکتور جداشوم چرا که عاشق این تیم هستم.در حال حاضر فقط به تراکتور فکر می کنم. ولی این حق را به باشگاه می‌دهم که من را نخواهد. آن وقت اگر این مساله مسجل شد به دیگر پیشنهادهای خودم فکر می‌کنم.

وی در مورد شکایت مدیر برنامه های سابق از وی به کمیته انضباطی نیز توضیحاتی داد و گفت:سه سال پیش مدیربرنامه هایی داشتم که قرار بود مرا به سایپا ببرد و از من 40 میلیون طلب کرد ولی فقط 13 میلیون به او پرداخت کردم .پس از آن هم که به تبریز و تراکتور آمدم.با آنها هم قراردادی ندارم و نمی توانند کاری از پیش ببرند.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین