اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۶۵۰۱

حریفان حساب ویژه‌ای روی والیبال ایران باز می‌کنند

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: سرمربی جدید تیم ملی عملکرد تمام ملی‌پوشان را زیر نظر دارد.
۱۴:۱۸ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
وانانیوز|

محمدجواد معنوی‌نژاد در گفت‌وگویی، درمورد شرایط اردویی تیم ملی والیبال ایران در آستانه رقابت‌های انتخابی المپیک اظهار داشت: خوشبختانه شرایط تمرینات زیر نظر لوزانو بسیار خوب است، چراکه او تک تک بازیکنان را زیر نظر دارد. به طوری که هفت دریافت کننده حاضر در تیم‌های الف و ب دائم در حال جابجایی هستند تا بهترین‌ها در نهایت انتخاب شوند.

وی ادامه داد: برخی‌ها می‌گویند فشار تمرینات زیاد است، اما هرچه که هست من می‌بینم که ملی‌پوشان با انگیزه و نشاط فراوان تمرین می‌کنند. من هم یکی از بازیکنانی هستم که با تمام توان کار می‌کنم تا اگر خدا بخواهد جز نفرات اصلی باشم. با توجه به شرایطی که از کادر فنی می‌بینم فکر می‌کنم که شایسته‌ها انتخاب خواهند شد تا به تیم ملی کمک کنند.

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران عنوان کرد: تمام بازیکنان می دانند که ایران چه کار سختی برای موفقیت در رقابت‌های انتخابی المپیک دارد، اما قطعاً همه شرایط را درک می‌کنند. حریفان ایران حساب ویژه‌ای روی ما باز می‌کنند و نباید در رقابت‌های پیش‌رو تیمی را دست‌کم بگیریم.

معنوی‌نژاد گفت: از مردم می‌خواهم که برای ما دعا کنند؛ همچنین از مسئولان درخواست دارم تا در شرایط کنونی توجه ویژه‌ای به والیبال ایران داشته باشند، چراکه صعود این رشته به المپیک نه تنها برای والیبال، بلکه برای ورزش ایران مفید خواهد بود.

تیم ملی والیبال ایران خود را برای مسابقات انتخابی المپیک 2016 ریو آماده می‌کند. این رقابت‌ها از هشتم خردادماه با حضور هشت تیم ایران، فرانسه، کانادا، لهستان، ونزوئلا، چین، استرالیا و ژاپن (میزبان) در توکیو آغاز می‌شود.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین