اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۶۴۰۷

صحبت‌های عجیب کاپیتان گسترش

کاپیتان تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: استقلال و پرسپولیس در تبریز هوادار ندارند.
۱۸:۲۵ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-مرتضی اسدی در گفت و گو با یکی از سایت های ورزشی، درباره تغییر محل برگزاری بازی گسترش با پرسپولیس اظهارداشت: پیش از این صحبت هایی انجام شده بود قرار بود بازی در ورزشگاه خودمان برگزار شود. ما سال گذشته با پرسپولیس و استقلال در این ورزشگاه بازی کردیم همین امسال هم در بنیان دیزل به مصاف استقلال رفیتم هیچ مشکلی هم به وجود نیامد.نمی دانم چرا این اتفاق رخ داد و چنین تصمیمی اتخاذ شده است.

 

وی تصریح کرد:شرایط زمین ما فوق العاده خوب است و باشگاه ما جزو معدود باشگاه هایی است که در ورزشگاه خود تمام امکانات را فراهم نموده است.پرسپولیسی ها نگران بودند تا اتفاقاتی که اهواز رخ داده در تبرزی رخ ندهد اما باید بگویم من که هم در تراکتورسازی کرده ام و هم در گسترش می دانم که استقلال و پرسپولیس در این شهر هواداری ندارند که بخواهد نصف استادیوم را پر کند. متاسفم هستیم که امتیاز میزبانی را از ما گرفتند ما یک سال است در این زمین تمرینات و بازی هایمان را برگزار می کنیم و به شرایطش عادت کرده ایم.مطمئن باشید 50 نفر هم به استادیوم نمی آیند تا پرسپولیس را حمایت کنند. در حالی که قطعا هواداران خوب تبریزی ما را تنها نمی گذارند و در این بازی یار دوازدهم ما هستند.

 

کاپیتان تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز افزود: تصمیمی که گرفته شد و زورگویی به تیم ما بود و حالت خوبی ندارد. هر تیمی که با ما در بنیان دیزل بازی کرده است مربی انها گفته چقدر کیفیت زمین شما خوب است. هم تیم پرسپولیس و هم تیم ما فوتبال را روی زمین بازی می کنیم و این کار نیاز به زمین خوب دارد و قطعا بازی در یادگار امام به ضرر آنها هم خواهد بود. زمین چمن بنیان دیزل بهترین زمین زمین است.

 

وی درباره بازی با پرسپولیس خاطرنشان کرد:ما در تبریز مقابل خیلی از تیم ها ایستادگی کردیم و فکر نمی کنم به جز یکی دو بازی،دیگر بازی های خانگی ره واگذار کرده باشیم.در حال حاضر هم جایگاه بدی در جدول نداریم اما به فکر بهبود بخشیدن به آن هستیم.

 

اسدی درباره قهرمان لیگ برتر پانزدهم تاکید کرد:شرایط به گونه ای است که قهرمان لیگ روز آخر مشخص می شود و نمی دانم شانس کدتم تیم ها بیش تر است.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین