اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۶۱۹۲

درخشان ترین خرید درخشان برای پرسپولیس!

دفاع راست پرسپولیس در بازی نفت نه تنها آن سمت را تبدیل به اتوبان کرد بلکه در گل دوم حریف، با یک اشتباه بچه گانه و مبتدیانه در دفع توپ، زمینه ساز شکست تیم شد.
۰۹:۰۹ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-بابک حاتمی را باید درخشان ترین خرید حمید درخشان برای پرسپولیس دانست! بازیکنی که در یک اتفاق عجیب هم مورد توجه استقلال بود هم پرسپولیس اما قرمزها توانستند رضایتنامه مدافع سایپا را برای تیمشان بگیرند تا مدافع تبریزی راهی پرسپولیس شود.

 

او تا امروز بیشتر از آنکه کمک حال تیمش باشد تبدیل به سوهان روح هواداران تیمش شده و تقریبا در هر بازی که در میدان بوده یک اشتباه مرگبار داشته است.

 

از شانس خوب پرسپولیسی ها، برانکو ایوانکوویچ علیرغم اعتقاد اولیه اش به حاتمی خیلی زود به این نتیجه رسید که بابک، بیشتر به درد پر کردن نیمکت ذخیره می خورد تا حضور در زمین و او را نیمکت نشین کرد. با این همه وقتی رامین رضاییان محروم شد، چاره ای جز حضور حاتمی در بازی مقابل نفت تهران نبود.

 

حاتمی روز پنجشنبه نه تنها سمت راست خط دفاعی پرسپولیس را تبدیل به اتوبان کرد بلکه در گل دوم نفت تهران، با یک اشتباه بچه گانه و مبتدیانه در دفع توپ، زمینه ساز گل دوم نفت تهران شد.

 

جالب اینکه او می توانست قبل از رسیدن بازیکن نفت به محوطه جریمه او را سرنگون کند و اخراج شود اما این کار را نکرد تا نفتی ها به گل دومشان هم برسند و البته حاتمی سوژه خوبی برای حرف های منشوری تعدادی از هواداران تیمش شود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین