اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۶۰۸۰

این برد شروعی بود برای رسیدن به هدفی بزرگ‌تر

مهاجم استقلال گفت: امیدوارم در بازی با تراکتورسازی هم هواداران بیایند تا 3 امتیاز دیگری را با هم جشن بگیریم.
۲۱:۲۲ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز-سجاد شهباززاده با برتری 2 بر 1 استقلال مقابل سایپا گفت: بازی خوبی بود و فکر می‌کنم استحقاق پیروزی را داشتیم. البته نیمه اول خوب نبودیم اما در نیمه دوم بهتر بازی کردیم و 3 امتیاز حساس را کسب کردیم. به این برد نیاز داشتیم و خدا را شکر می‌کنم بابت آن.

شهباززاده درباره تشویق هواداران گفت: طبیعی است که هواداران خوشحال باشند اما ما در 2 بازی آخر هم به آنها نیاز داریم. هنوز چیزی تمام نشده است و این شروعی بود برای کار و هدفی بزرگی که در پیش داریم. بنابراین در این آغاز به هواداران نیاز داریم و امیدوارم در بازی با تراکتورسازی هم بیایند تا 3 امتیاز دیگری را با هم جشن بگیریم.

وی در مورد اینکه استقلال پس از دربی تغییر تاکتیک داده است، گفت: به هر حال مسائلی وجود دارد اما ما در هر بازی برای 3 امتیاز به میدان می‌رویم. در یکسری بازی‌ها استراتژی تغییر می‌کند اما هر بازی برای برد به میدان می‌رویم و خدا را شکر امشب 3 امتیاز را گرفتیم.

مهاجم استقلال در مورد اینکه شارژ مالی تا چه اندازه در این پیروزی مؤثر بود، گفت: ممنونم که مدیران از ما حمایت کردند و فکر می‌کنم این موضوع هم مثمر ثمر بود.

شهباززاده در پایان در مورد اینکه چطور شد که استقلالی‌ها این هفته مصاحبه کردند، گفت: خودم خیلی وقت بود مصاحبه نمی‌کردم چون دلیلی وجود نداشت اما دوست داشتم امروز مصاحبه کنم و از هواداران بخواهم در بازی بعدی ما را تنها نگذارند.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین