اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۵۹۳۳

در نیم فصل ضعیف شدیم

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: تیموریان مصدوم نبود، بازی با فولاد مصدوم شد.
۱۶:۰۳ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز-مجید جلالی که با تاخیر 20 دقیقه‌ای در نشست خبری حاضر شد، گفت: این تاخیر ناخواسته بود و از همه عذرخواهی می‌کنم.

واقعیت این است که ما وضعیت مطلوب نداریم. چند بازیکن مصدوم داریم و چند بازیکن محروم داریم. در بازی آخر عملکرد خوبی مقابل ملوان و سیاه‌جامگان داشتیم.امیدوارم فردا مقابل استقلال بازی روان و موفقی را به نمایش بگذاریم.

وی درباره اینکه آندرانیک تیموریان در چند بازی مصدوم شده و با توجه به هزینه‌ای که برای جذب این بازیکن صورت گرفته آیا حضور او در سایپا منطقی بوده است، افزود: به هر حال همه بازیکنان باید تست پزشکی بدهند و تیموریان هم طبق قوانین این کار را انجام داده است اما او مصدوم نبود بلکه در بازی با فولاد مصدوم شد و مصدومیت را نمی‌توان پیش‌بینی کرد.  آندو صداقتش را در این سال‌ها اثبات کرده و کسی نباید درباره او ذهنش به موارد منفی برود. من هر روز با تیموریان در ارتباط هستم و خودش بیشتر از ما به دلیل این اتفاقات ناراحت است.

وی در مورد محرومان تیم سایپا گفت: حامد شیری و حامد فلاح‌زاده محروم هستند و یکی دو بازیکن جوانمان هم مصدوم هستند.

جلالی در مورد اینکه بعد از بازی با پرسپولیس گفتید شانس قهرمانی دارید اما اکنون حتی شانس کسب سهمیه هم ندارید، گفت: این سوال خوبی است البته جوابش نیاز به زمان دارد که سعی می‌کنم آن را به طور کوتاه پاسخ بگویم. آنچه که آن روز گفتم پایه و اساس فوتبال داشت و الان دیدید که پرسپولیس مدعی قهرمانی شد. آن موقع کسی چنین فکری نمی‌کرد اما اگر ما در کورس قهرمانی نماندیم دلیل دارد. من به عنوان یک مربی باید مسئولیت نتیجه را قبول کنم. زمانی که تیم می‌برد همه پیروز شده‌اند و وقتی تیم می‌بازد همه مربی را می‌بینند. البته ما ظرفیت داشتیم که به کورس قهرمانی برسیم اما مسائل حاشیه‌ای در طول فصل داشتیم. آسیب‌دیدگی هم دچار بازیکنانمان شد. در نیم‌فصل 4 بازیکن را از دست دادیم و فقط تیموریان را گرفتیم. درواقع در نیم‌فصل ترمیم که نشدیم هیچ ضعیف‌تر هم شدیم.

وی در مورد اینکه جدایی نکونام اشتباه نیست، گفت: نکونام خودش خواست که برود. ما دوست نداشتیم او از ما جدا شود. اگر جای من هم بودید و می‌گفتند به جای نکونام چه کسی را جذب کنیم همه شما آندو را بهترین گزینه می‌دانستید اما آسیب‌دیدگی را کسی پیش‌بینی نمی‌کرد.

وی درباره اینکه شایعه شده بود مجید جلالی از سایپا خواهد رفت و این مسئله آیا بر روی عملکرد این تیم تاثیری داشته یا نه، اظهار داشت: قبل از این بازی مهم لزومی ندارد در این خصوص بخواهم صحبت کنم. نگاه ما به بازی فرداست تا بتوانیم یک بازی موفق و خوب انجام دهیم و لزومی ندارد که الان بخواهیم از این حرف‌ها بزنیم.

جلالی در خصوص اینکه شاید سایپایی‌ها بدنسازی خوبی نداشتند که مصدوم زیاد دارند، افزود: ما سال گذشته 9 آسیب‌دیده داشتیم که به مراتب امسال آسیب‌دیده‌های ما کمتر است اما شما اگر ببینید متوجه می‌شوید که اکثر تیم‌ها مصدوم دارند. حتی بهترین تیم‌های جهان هم آسیب‌دیده دارند.

سرمربی سایپا در مورد اینکه آیا با توجه به قوانین نقل و انتقالات به جای بازیکنان مصدوم نمی‌توانستند بازیکنی جذب کنند اظهار داشت: قوانین به ما اجازه می‌دهد که همین حالا هم بازیکن بگیریم اما نتوانستیم. چند بازیکن خارجی که کیفیت‌شان در حد لیگ دست دو هم نبود سر تمرینات ما آمدند اما من نمی‌توانستم آنها را برای لیگ برتر انتخاب کنم و به دلایل مختلف نتوانستیم بازیکنی جذب کنیم.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین