اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۵۹۱۲۸
حضور مهمانان در غیاب رئیس؛

کُروات‎ها در فدراسیون فوتبال، تاج در ترکیه/ سرمربی انتخاب می‎شود؟

کُروات‎ها در فدراسیون فوتبال، تاج در ترکیه  سرمربی انتخاب می‎شود؟
رئیس کمیته ملی المپیک کرواسی در حالی امروز در ضیافت فدراسیون فوتبال شرکت می‏‎کند که مهدی تاج در این ضیافت حضور ندارد. ظاهرا وی برای ماموریت کاری خارج از کشور به سر می‎برد.
۱۲:۰۹ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
وانانیوز|

 «زلاتکو ماتسا» رئیس کمیته ملی المپیک کرواسی و هیأت همراهش که پنجشنبه شب به تهران سفر کردند، در ادامه دیدارهای خود با مقامات ورزشی ایران امروز یکشنبه به ساختمان فدراسیون فوتبال می‌روند تا ضمن بازدید از این مجموعه، با مدیران مربوطه هم دیدار داشته باشند.

این بازدید و دیدار پیش بینی شده برای رئیس کمیته ملی المپیک کرواسی متصل به ضیافت ناهار برای وی و همراهانش است؛ با این حال مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در آن حضور ندارد!

خبرنگاری کسب اطلاع کرده مهدی تاج در حالی در ضیافت امروز رئیس کمیته ملی المپیک کرواسی حضور ندارد که عنوان شده او در سفر خارج از کشور است. البته فدراسیون فوتبال در مورد این سفر مهدی تاج اطلاع رسانی نداشته و همین مسئله ایجاد ابهام کرده که چرا باید ضیافت فدراسیون فوتبال همزمان با مأموریت کاری رئیس برگزار شود.

از طرفی اتفاق فوتبالی خاصی در خارج از کشور که مربوط به ایران باشد، وجود ندارد. تنها موضوع این روزهای فوتبال ایران انتخاب سرمربی برای تیم ملی است و به نظر می‌رسد سفر مهدی تاج به ترکیه هم به این مسئله ارتباط داشته باشد.

 در هر صورت میزبانی و ضیافت امروز فدراسیون فوتبال برای رئیس کمیته ملی المپیک در غیاب رئیس این فدراسیون برگزار می‌شود.

«زلاتکو ماتسا» در حاشیه حضور در ساختمان فدراسیون فوتبال با مربیان و بازیکنان کروات شاغل در ایران نیز دیدار جداگانه ای خواهد داشت.

همچنین در ادامه برنامه‌هایی که برای رئیس کمیته ملی المپیک کرواسی پیش بینی شده، وی امروز پس از ساختمان فدراسیون فوتبال به ورزشگاه آزادی می‌رود تا با مسئولان ووشو، وزنه برداری و کشتی هم ملاقات‌های جداگانه ای داشته باشد.

دبیرکل و مدیر روابط بین الملل کمیته ملی المپیک کرواسی و همچنین رئیس فدراسیون هندبال کرواسی هیأت همراه «زلاتکو ماتسا» را تشکیل می‌دهند.

منبع: مهر
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین