اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۵۷۵۸

پرسپولیس شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی لیگ است

سرمربی پیشین تیم فوتبال راه‌آهن گفت: سه تیم بالای جدول باثبات‌ترین تیم‌های لیگ بوده‌اند، اما پرسپولیس شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی است.
۱۰:۲۵ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز-مهدی تارتار در گفت‌وگویی با بیان اینکه لیگ پانزدهم یکی از بهترین‌های لیگ حرفه‌ای بوده است، اظهار داشت: خوشحالم از اینکه در هفته‌های پایانی لیگ رقابت در بالای جدول به اوج خود رسیده است و این نشان می‌دهد که این فصل لیگ پویا و هیجان‌انگیزی داشته‌ایم.

وی ادامه داد: وقتی تیمی چون سیاه‌جامگان موفق به شکست تراکتورسازی می‌شود نشان‌دهنده این است که تفاوت بین تیم‌های بین بالا و پایین جدول زیاد نیست. شاید اگر لیگ از اول شروع شود جایگاه برخی تیم‌ها در اینجای جدول که قرار دارند، نباشد و این موضوع به‌نوعی ثابت می‌کند که شانس و اشتباهات داوری در نتایج برخی تیم‌ها تأثیر‌گذار بوده است.

تارتار با تأکید بر اینکه سه تیم بالای جدول از باثبات‌ترین تیم‌ها لیگ بوده‌اند، یادآور شد: سه تیمی که در بالای جدول قرار دارند از هر نظر شایسته جایگاه فعلی خود هستند. استقلال تهران و خوزستان هر دو از ابتدای فصل در بین تیم‌های مدعی قرار داشتند، اما تیم پرسپولیس در ابتدای فصل با وجود اینکه بازی‌های خوبی به نمایش می‌گذاشت دچار یکسری بدشانسی‌ها و اشتباهات داوری شد و همین مسئله باعث شد آنها کمی دیرتر از رقبای خود به بالای جدول برسند.

سرمربی پیشین تیم راه‌آهن با تمجید از تیم برانکو ایوانکوویچ افزود: من در همان هفته‌های ابتدایی تأکید داشتم به اینکه این پرسپولیس با تیم‌های سال قبل تفاوت زیادی کرده و این تیم می‌تواند در فصل جاری قهرمان شود. پرسپولیس چه از لحاظ کیفی و چه از لحاظ ثبات در نتیجه‌گیری بهترین تیم لیگ بوده و از هر نظر شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی است، هر چند در فوتبال ایران چیزی قابل پیش‌بینی نیست و ممکن است در سه هفته پایانی نتایج عجیبی رقم بخورد.

وی در خاتمه درباره اینکه آیا تیم سابقش شانس بقا در لیگ را دارد یا نه، گفت: از صمیم قلب آرزو می‌کنم راه‌آهن در لیگ برتر بماند. در واقع این اولین بار نیست که راه‌آهن برای بقا در لیگ می‌جنگد و در فصول مختلف این تیم همیشه در مقطع پایانی فصل برای بقا جنگیده و به‌همین دلیل بازیکنان راه‌آهن تجربه بالایی در این زمینه دارند. این تجربه می‌تواند به راه‌آهنی‌ها کمک کند تا در سه بازی آخر خود دست به کارهای بزرگی بزنند و تیم‌شان را در لیگ حفظ کنند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین