اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۵۷۳۶۷

علی کریمی مرد اول تاریخ لژیونر‌های امارات

علی کریمی مرد اول تاریخ لژیونر‌های امارات
کارشناس اماراتی پس از مواجه با علی کریمی به تمجید از او پرداخت.
۱۵:۴۰ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
وانانیوز|

تیم فوتبال پرسپولیس ایران در حالی امروز ۲ اردیبهشت از ساعت ۲۰ در امارات به مصاف الاهلی عربستان می‌رود که با کسب ۴ امتیاز در رده سوم گروه D لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ قرار دارد و درصدد کسب پیروزی و رسیدن به صدر جدول است.

از سویی دیگر الاهلی نیز با کسب ۳ امتیاز در رده چهارم قرار دارد و تلاش می‌کند با هدایت یوسف عنبر به مرحله بعد برسد. سبزپوشان جده که در بازی گذشته شکست خوردند، درصدد پیروزی در امارات هستند، اما سرخپوشان هم قسم شدند تا به برد برسند. علی کریمی که همراه با سرخپوشان به دوبی رفته تا دیدار با نماینده عربستان را از نزدیک تماشا کند، ابراز امیدواری کرد تا شاگردان برانکو به برد دست یابند و با ۷ امتیاز صدرنشین گروه D شوند.

یک کارشناس و مجری اماراتی که با علی کریمی رو در رو شده بود درباره هافبک سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: صد‌ها بازیکن به این دیار (امارات) آمد و رفت، اما آنکه در دل‌ها باقی ماند على کریمى بود. او سپس به کریمی لقب اسطوره را داد. کریمی سابقه حضور در بایرن مونیخ آلمان، شالکه، استیل آذین، پرسپولیس، تراکتورسازی تبریز و ... دارد، ۴ سال در امارات و الاهلی بازی کرده و عملکرد فوق العاده‌ای داشت.

 
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین