اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۵۶۷۷

منصوریان می‌خواهد به قولش عمل کند

مهاجم سابق تیم استقلال گفت: وقتی نفت استقلال را برد بعد از بازی منصوریان مدعی شد در طول فصل یک جا به استقلال کمک خواهد کرد. حالا او می‌خواهد به قولی که به هواداران داده عمل کند.
۱۴:۱۴ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-محسن گروسی در خصوص اینکه بعد از نتایج روز گذشته چقدر شانس برای آسیایی شدن استقلال و قهرمانی این تیم قائل است،‌ گفت: بعد از بازی با پرسپولیس استقلال شرایط بدی نداشت و فکر می‌کنم برد مقابل فولاد خیلی مهم بود.

وی افزود: استرس استقلال کمتر شده و فکر می‌کنم با نتایجی که دیروز اتفاق افتاد استقلال اول باید به فکر قهرمانی باشد. گرفتن سهمیه اصلا دور از دسترس نیست و در کل تیمی که 22 هفته مدعی بوده می‌تواند حتی در سه هفته آخر هم قهرمان باشد. من فکر می‌کنم استقلال می‌تواند سهمیه را صددرصد بگیرد ولی سطح فکر بازیکنان باید قهرمانی باشد چون هر چه بالاتر را ببینی موفق‌تر خواهی شد.

(روز گذشته علیرضا منصوریان ادعا کرد از امروز سرباز مظلومی و استقلال است.) گروسی در خصوص این اظهار نظر سرمربی نفت تهران گفت: به نظرم این حرف قشنگ نبود. نفت تهران یا هر تیم دیگری وقتی مقابل حریفش قرار می‌گیرد باید به فکر برد باشد. البته منصوریان چون استقلالی است می‌خواهد با این اظهارنظر دل استقلالی‌ها را به دست بیاورد و از طرفی هم به یاد دارم وقتی منصوریان استقلال را برد بعد از بازی مدعی شد در طول فصل یک جا به استقلال کمک خواهد کرد. حالا منصوریان می‌خواهد با شکست پرسپولیس به قولی که به هواداران داده عمل کند و به همین دلیل این اظهار نظر را کرده است.

مهاجم سابق استقلال در خصوص شانس قهرمانی آبی‌پوشان در لیگ گفت: ما باید منتظر لغزش پرسپولیس باشیم و درست است که این تیم از استقلال 3 امتیاز بیشتر دارد اما مطمئن باشید با یک لغزش استقلال تهران و یا خوزستان می‌تواند از پرسپولیس پیشی بگیرد. از حالا نمی‌توان گفت کدام تیم قهرمان می‌شود چون فاصله‌های بسیار کم است.
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین