اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۵۶۰۷۴

فعلا که خبری از پول نیست/ می‌توانیم با پیروزی مقابل سپیدرود شرایط را بهتر کنیم

فعلا که خبری از پول نیست  می‌توانیم با پیروزی مقابل سپیدرود شرایط را بهتر کنیم
حاممد نورمحمدی بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: مسئولان به ما قول‌هایی برای پرداخت پول داده‌اند و امیدواریم به وعده خود عمل کنند.
۱۳:۲۰ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
وانانیوز|

حامد نورمحمدی در مورد اظهارات اخیر مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی مبنی بر مشکلات مالی این تیم، اظهار داشت: اوضاع که واقعا خوب نیست. به نظر می‌رسد فعلا خبری از پول نیست، ولی آخر فصل است و از دست ما هم کاری بر نمی‌آید. فعلا مسابقات را تا پایان ادامه می‌دهیم تا شاید اتفاقی رخ داد.

وی ادامه داد: ما همچنان امیدواریم تا طلب‌ها وصول شود. قول داده بودند تا آخر فروردین بخش دیگری از مطالبات بازیکنان را پرداخت کنند. اخیرا هم قول داده‌اند هر طور هست پول تهیه و وعده خود را عملی کنند. هنوز تا پایان ماه فرصت داریم و می‌دانم رضاییان همه تلاش خود را انجام می‌دهد.

بازیکن تیم پارس جنوبی به وضعیت تیمش در آستانه بازی با تیم سپیدرود اشاره کرد و گفت: وضعیت تیم بد نیست. اگر در بازی با سپیدرود هم پیروز شده و سه امتیاز را بگیریم چند پله صعود خواهیم کرد و اوضاع در جدول کمی بهبود پیدا می‌کند. ما اصلا بی تفاوت نیستیم چون می‌دانیم در پایان مسابقات هر چه در جدول رده‌بندی در جایگاه بهتری باشیم، ارزش تیم و بازیکنان هم بالا می‌رود. در نتیجه با وجود اینکه دیگر نه امیدی به کسب سهمیه داریم و نه خطری ما را تهدید می‌کند همچنان به کسب پیروزی امیدواریم.

نورمحمدی درباره حساسیت بازی با تیم‌های پایین جدول تصریح کرد: ما هم با تیم‌هایی که قعرنشین هستند بازی داریم و هم با تیم‌هایی که در کورس قهرمانی قرار دارند. تارتار اخیرا در مورد این بازی‌ها با ما صحبت کرده و خواسته است همه توانمان را بگذاریم تا حقی از تیمی ضایع نشود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سپیدرود با تمام وجود به میدان می‌آید و بازی سختی برابر آنها خواهیم داشت. ما در خانه خود به میدان می‌رویم و از این رو برای بردن بازی خواهیم کرد. سپیدرود را همچون همه حریفان آنالیز کردیم و می‌دانیم تیم خوب و دونده‌ای است. ما اگر در این بازی سفت و سخت بازی نکنیم، حتی ممکن است شکست بخوریم. از این رو با همه توان به میدان می‌رویم و امیدوارم همراه با نتیجه باشد.

انتهای پیام/

 
منبع: میزان
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین