اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۵۵۶۴

دلیل دارم که استقلال شانس اول قهرمانی است

مدافع سابق استقلال همچنان این تیم را شانس اول قهرمانی در لیگ برتر می داند: «پرسپولیس تبدیل به تیمی شده درست مثل اواسط کار استقلال.»
۱۲:۰۰ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-سعید لطفی در خصوص وضعیت استقلال در هفته های پایانی لیگ برتر اظهار داشت: «من هنوز به قهرمانی استقلال هم امیدوارم و هم بسیار خوشبین. برای این منظور دلیل هم دارم.»

 

وی در توضیح صحبت هایش می گوید: «به نظر من استقلال می تواند از سه بازی پیش رویش امتیازات کامل را بگیرد و این در حالی است که پرسپولیس این امکان را ندارد.»

 

لطفی ادامه داد: «خیلی بعید است که پرسپولیس بتواند از سد نفت، گسترش تبریز و حتی راه آهن به راحتی عبور کند. من که می گویم حتی چه بسا پرسپولیس از این سه بازی یک پیروزی هم به دست نیاورد. اما بازی های استقلال به گونه ای است که شانس این تیم برای کسب امتیازات کامل زیاد است. به خصوص که می بینیم استقلال بعد از دربی به اصل خویش بازگشته و همان تیم تهاجمی و جوانی شده که در ابتدای فصل هم بود.»

 

وی در پایان گفت: «در نقطه مقابل، پرسپولیس تبدیل به تیمی شده درست مثل اواسط کار استقلال. یعنی تیمی پر ادعا که تنها با اتکا به شانس بسیاری از حریفان را برده است. از همین رو است که من می گویم به قهرمانی استقلال امیدوار و خوشبین هستم.»

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
حمید
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵
فقط یه متعصب و بی سواد در زمینه ی فوتبال میتونه بگه پرسپولیس با شانس میبره....
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین