اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۵۴۸۴

نگران بازی کردن در خرمشهر هستم

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: آقایان تضمین بدهند که اتفاقات بازی پرسپولیس و استقلال اهواز در فینال جام حذفی رخ ندهد.
۱۶:۰۵ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-سعید آذری در مورد اینکه نگران تکرار اتفاقات دیدار پرسپولیس و استقلال اهواز در فینال جام حذفی در خرمشهر نیست، گفت: من به این مساله فکر نکرده‌ام اما اگر بگویم نگران نیستم دروغ گفته‌ام. سازمان لیگ و آقایان برگزار کننده فینال جام حذفی باید در این مورد اظهار نظر کنند و تضمین بدهند که اتفاقات دیدار استقلال اهواز و پرسپولیس در فینال جام حذفی رخ نمی‌دهد.

وی ادامه داد: این مسایل در حوزه وظایف من نیست. به عنوان مدیر باشگاه باید تیم را برای این مسابقه از هر نظر آماده کنم. تابع تصمیم سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هستیم و هر جایی که اعلام کنند به میدان می‌رویم. همان طوری که در عمل نشان دادیم تابع تصمیمات هستیم و  حتی در عمان به میدان رفتیم.

مدیرعامل ذوب آهن در مورد گلایه‌اش از برگزاری تاریخ جام حذفی گفت: فصل گذشته با وجود اینکه 25 اردیبهشت بازی‌های لیگ تمام شد ما با باشگاه نفت همکاری کردیم و فینال حذفی روز 11 خرداد برگزار شد. زیرا نفت در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت. اکنون ذوب آهن همین شرایط را دارد و یک بام و دوهوا نمی‌شود و زمان دیدار فینال حذفی باید روز 12 خرداد باشد زیرا 13 خرداد روز فیفاست و کی‌روش ملی‌پوشان را می‌خواهد.

وی افزود: ما سه بازی مهم در روزهای 15 اردیبهشت، 29 اردیبهشت و 5 خرداد داریم بنابراین تیم خسته‌ای را روز 9 خرداد به فینال جام حذفی نمی‌بریم. کاش زمانی که تاریخ جام حذفی را تعیین می‌کردند از مدیران دو باشگاه نیز دعوت می‌کردند تا در این جلسه حاضر شوند.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین