اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۵۴۸
روح برنده شدن را در ذوب‌آهن زنده کردیم

آذری: مدیر اتو کشیده و جایگاه‌نشین نیستم

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن تاکید کرد با تغییر نوع نگرش و زنده شدن روح برنده شدن این تیم به موفقیت‌هایی چون قهرمانی در جام حذفی رسیده است.
۲۱:۲۵ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-سعید آذری پس از قهرمانی ذوب‌آهن اصفهان در جام حذفی گفت: در ابتدا جا دارد ضمن گرامیداشت ایام و اعیاد شعبانیه، میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج) را تبریک بگویم. همچنین از بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال ذوب‌آهن به خصوص یحیی گل‌محمدی تشکری ویژه دارم. همچنین از تماشاگران و هواداران ذوب‌آهن که برای همراهی این تیم در بازی با نفت به تهران‌آمده بودند قدردانی و تشکر کرده و دست تک تک آنها را می‌بوسم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن از اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل کارخانه ذوب‌آهن تشکر و قدردانی کرد و گفت: باید تشکر ویژه هم از کارکنان زحمتکش کارخانه ذوب‌آهن داشته باشم. من دست تک تک آنها را می‌بوسم که به واسطه زحمات و تلاش آنها پول کارخانه ذوب‌آهن بر سر سفره ما می‌آید. 

آذری در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می‌کردید ذوب‌آهن پس از پشت سرگذاشتن روزهای سخت و دشوار در ابتدای لیگ در پایان این مسابقات ضمن کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا قهرمان جام حذفی شود، گفت: اینکه ما چه کردیم و چطور به این موفقیت رسیدیم نیاز به یک برنامه تلویزیونی یک ساعته دارد تا در آن بگویم چطور شرایط تیم تغییر کرد. اگر به اختصار بگویم باید عنوان کنم عوامل زیادی در موفقیت ما نقش داشت که مهمترین آنها ایجاد تغییر در نگرش تمام سطوح و مجموعه ذوب‌آهن بود.

وی افزود: متاسفانه در سال‌های گذشته شرایطی در تیم ذوب‌آهن حاکم شده بودند که بازیکنان و عوامل تیم به نوعی به شکل عادت کرده بودند اما ما با تغییر نوع نگرش و رفتار تیم تلاش کردیم تا روح برنده شدن در کل مجموعه زنده شود.

آذری در خصوص اینکه چرا بازی را با استرس خاصی از روی سکوهای ورزشگاه دنبال می‌کرد، گفت: من از روزهای قبل برای این مسابقه برنامه‌ریزی کرده و امیدوار بودم که پیروز شویم. من مدیری نیستم که اتو کشیده از جایگاه ویژه بازی تیمم را دنبال کنم. پس از سال‌ها کسب تجربه در عرصه مدیریت ورزش منطقی این بود که از روی سکوها بازی را دنبال کرده و تیم را همراهی کنم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: ذوب آهن آذری
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین