اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۵۴۶۸

پیشدستی سرپرست پرسپولیس برای شکست احتمالی مقابل گسترش

سرپرست تیم گسترش فولاد گفت: به هیچ عنوان حاضر نیستیم بازی مان در مقابل تیم پرسپولیس در ورزشگاهی غیر از بنیان دیزل برگزار شود.
۱۴:۳۶ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-حسن آذرنیا درباره دیدار روز گذشته گسترش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: بازی خوبی از سوی دو تیم مشاهده کردیم اما نتیجه عادلانه این بود که تیم ما برنده شود. چون بیشتر استقلال خوزستان موقعیت داشتیم. البته ویسی قبل از بازی گفته بود برای اینکه از کورس عقب نمانند دنبال برد هستند ولی ما موقعیت های مان را از دست دادیم. در کل کیفیت بازی خیلی بالا بود. 

 

وی در این باره که خوردبین گفته با توجه به اتفاقات دیروز به سازمان لیگ نامه می زنند تا دیدار مقابل گسترش در یادگار امام برگزار شودخاطرنشان کرد: ما شدیدا مخالف این موضوع هستیم. مسئولان پرسپولیس اگر دوست دارند دستور بدهند ما برویم در درفشی فر بازی کنیم. این که نمی شود. اولا تبریز بهترین برگزاری ها را داشته. تراکتور 100هزار نفر را در ورزشگاه جای داده و حتی بازی های این تیم با گسترش فولاد هم در بنیان دیزل برگزار شده است. 

 

سرپرست گسترش ادامه داد: خوردبین پیشکسوت و بزرگ ماست اما این خواسته غیرمنطقی است. اگر هم بخواهیم حرفی در جواب ایشان بزنیم سنگ روی سنگ بند نمی شود. ما به هیچ وجه موافق نیستیم جایی غیر از ورزشگاه خودمان بازی کنیم. اگر این طور است ما هم بگوییم چون در بازی پرسپولیس و تراکتور بمب روی نیمکت تراکتور انداختند حاضر نیستیم در آزادی به میدان برویم. 

 

آذرنیا تاکید کرد: ما یکسری اصول و مقررات برای خودمان داریم که پای آن ایستاده ایم. این حرف ها به نوعی پیشدستی کردن برای شکست احتمالی می تواند باشد. هیچ مشکلی برای پرسپولیس در بنیان دیزل به وجود نمی آید آنچنان که استقلالی ها هم در اینجا بازی کردند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین