اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۵۳۲۳۸

کار دشوار پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان/ صعود شاگردان برانکو به اما و اگر کشیده می‌شود؟

کار دشوار پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان  صعود شاگردان برانکو به اما و اگر کشیده می‌شود؟
تیم فوتبال پرسپولیس در حالی باید در سومین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاهلی عربستان برود که سه امتیاز آن اهمیت بالایی برای شاگردان برانکو دارد.
۱۴:۲۰ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۸
وانانیوز|

 تیم فوتبال پرسپولیس ایران قرار است فردا (سه‌شنبه) در سومین بازی مرحله گروهی خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم الاهلی عربستان برود. به دلیل اینکه حریف پرسپولیس از کشور عربستان است، این بازی طبق روال سال‌های گذشته در کشور ثالث و این بار در امارات برگزار می‌شود.

شاگردان برانکو تا اینجا تنها یک امتیاز در گروه خود کسب کرده و در رتبه چهارم گروه چهارم این رقابت‌ها قرار گرفته‌اند. این در حالی است که پرسپولیس به عنوان فینالیست فصل گذشته این مسابقات پا به میدان گذاشته و نتایج آنها در لیگ قهرمانان امسال تا اینجا کمی دور از انتظار بوده است.

پرسپولیسی‌ها بدون شک بازی سختی با الاهلی خواهند داشت. حریف عربستانی اصلا دست و پا بسته نیست و همین موضوع می‌تواند شاگردان برانکو را به دردسر بیندازد. این در حالی است که پرسپولیس به ۳ امتیاز این بازی شدیدا احتیاج  دارد و باید دید برنامه‌های برانکو برای رویارویی با الاهلی چیست.

در صورتی که پرسپولیس در این بازی ۳ امتیاز کامل را کسب نکند کارش برای صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا با وجود ۳ بازی باقی مانده به اما و اگر کشیده می‌شود و این موضوع برای صدرنشین لیگ برتر ایران اصلا نکته قابل قبولی نیست.

انتهای پیام/

 
منبع: میزان
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین