اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۵۲۵۹۸

مقصر اتفاقات و حواشی اخیر نساجی چه کسی است؟/ پای یک لیدر در میان است

مقصر اتفاقات و حواشی اخیر نساجی چه کسی است؟  پای یک لیدر در میان است
تیم فوتبال نساجی قائمشهر که این روزها تحت هدایت مجید جلالی با 25 امتیاز در رتبه یازدهم لیگ برتر فوتبال قرار دارد با حواشی متعددی روبرو است.
۱۶:۰۰ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۸
وانانیوز|

تیم فوتبال نساجی قائمشهر که این روزها تحت هدایت مجید جلالی با ۲۵ امتیاز در رتبه یازدهم لیگ برتر فوتبال قرار دارد و شش امتیاز با منطقه خطر فاصله دارد تحت تاثیر حواشی عجیب غریبی قرار گرفته است.

این حواشی متعدد به نحوی است که مسئولان این تیم پر ریشه و طرفدار شمالی کشورمان طی این چند وقت اخیر سعی دارند حواشی اخیر را به جواد نکونام سرمربی اسبق این تیم که در نیم فصل جای خود را به مجید جلالی داد، ربط دهند. حتی نکونام پس از جدایی از نساجی قصد داشت به جای جلالی روی نیمکت مربیگری خودروسازان بشیند اما مدیران این تیم به طرز غیر قابل باوری با جلسات متعدد مانع از این امر شدند تا به نحو دیگری از او انتقام بگیرند.

در ابتدای سال جدید هم مدیران ارشد باشگاه نساجی در کنار تمام مصائب و مشکلاتی که تیم نساجی دارد دنبال پیدا کردن یک دستگاه GPS بودند که به طرز عجیبی مفقود شده بود و سعی داشتند این مسئله را به نکونام ربط دهند که پس از پیگیری‌های زیاد در روز چهارم فروردین ماه به طرز خیلی مشکوک و غیرمنتظره یک "پیک" این دستگاه مفقود شده را به در منزل په په مربی اسپانیایی این تیم آورد و تحویل داد تا ماجرا ختم به خیر شود.

در بازی روز گذشته‌ (جمعه) نساجی مقابل سپاهان هم در ورزشگاه شهید وطنی بارها شاهد سر دادن شعارهای منشوری از سوی هواداران نساجی علیه امیر قلعه نویی بودیم و پس از آن مسئولان باشگاه تلاش کردند این موضوع را بزرگ جلوه دهند و بخواهند این مسئله را به گردن نکونام بیندازند تا خود را بیگناه جلوه دهند.

به هر شکل ممکن جواد نکونام سال‌ها کاپیتان تیم ملی کشورمان بوده و افتخارات زیادی را به نام ایران کسب کرده و به نوعی نساجی مازندران نیز مدیون وی است و پس از سال‌ها با هدایت نکونام این تیم توانسته راهی لیگ برتر شود، البته نکونام هم به همین شکل با نساجی در لیگ برتر به شهرت مربیگری دست یافته و در چنین شرایطی که کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال دیگر در نساجی سمتی ندارد، بهتر است طرفین نیز چندان وارد حواشی نشوند و شاهد بیانیه و بیانیه نویسی و حتی خط دهی نباشیم.

نساجی مازندران این روزها باید تمام هم و غم خود را برای ارتقا جایگاهش در لیگ برتر بگذارد تا رد فصل جدید بتواند موفق باشد.

انتهای پیام/

 
منبع: میزان
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین