اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۵۱۱۸

صدرنشین بودیم اما حمایت نشدیم

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: متاسفانه تعدادی از پیشکسوتان این روزها مدام صحبت و بازی‌های تیم ما را هم کارشناسی می‌کنند اما تعجب من این است که وقتی استقلال دو سال نتیجه نگرفت هیچ کدام از آقایان صدایشان در نمی‌آمد.
۱۶:۰۰ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز-محمد نوازی در گفت‌وگویی، در خصوص شکست استقلال مقابل پرسپولیس و انتقاداتی که بعد از مسابقه از کادر فنی آبی‌پوشان شده است، گفت: من در مورد بازی دیگر نمی‌خواهم حرف بزنم چون همه چیز تمام شده و ما هم شکست خوردیم. از طرف دیگر چند روز از آن مسابقه گذشته و بهتر است دیگر در موردش صحبت نشود اما می‌خواهم در مورد انتقاداتی که این روزها از استقلال صحبت می‌شود بگویم. متاسفانه تعدادی از پیشکسوتان این روزها مدام صحبت و حتی بازی‌های تیم ما را هم کارشناسی می‌کنند اما تعجب من این است که وقتی استقلال دو سال نتیجه نگرفت هیچ کدام از آقایان صدایشان در نمی‌آمد.

وی افزود: ما یک بازی را باخته‌ایم همه مصاحبه می‌کنند و حرمت‌ها حفظ نمی‌شود. ما یک سال در اینجا هستیم و ممکن است سال بعد نباشیم و دیگران بیایند اما از بین بردن احترام‌ها زیاد درست نیست.

نوازی در ادامه گفت‌وگویی تاکید کرد: زمانی که تیم ما در صدر جدول بود هیچ کدام از پیشکسوتان مصاحبه نمی‌کردند و بگویند دست آقای مظلومی درد نکند که تیم را جوان کرد. حالا ما دو پله پایین آمده‌ایم ولی همه در حال حمله کردن به استقلال هستند. ان‌شاءالله دوستان تغییر رویه داده و تیم را حمایت کنند تا در سه چهار بازی آینده بتوانیم پیروز باشیم.

مربی تیم استقلال در خصوص اینکه آیا با این روند امیدی به قهرمانی و یا حتی گرفتن سهمیه توسط استقلال وجود دارد یا خیر؟ گفت: در ناامیدی امید هست. ان‌شاءالله که هر سال رقابت در لیگ این گونه بماند تا هواداران دو تیم خوشحال باشند. اگر استقلال و پرسپولیس این شرایط را داشته باشند همه خوشحال می‌شوند. یادم می‌آید قبلا هم چنین رقابتی در بین دو تیم وجود داشت و یک سال استقلال قهرمان شد و سال بعد پرسپولیس. فوتبال ما به این کری‌ها نیاز دارد و امیدوارم از این رویه استفاده بهینه‌ای را ببریم.

نوازی در خصوص  جلسه امروز اعضای هیات مدیره با کادر فنی و بازیکنان نیز گفت: جلسه تنها به یک ضیافت ناهار برمی‌گشت که اعضای هیات مدیره از بازیکنان خواستند تا با نهایت تلاش در ادامه رقابت‌ها به میدان برویم. ان شاالله این جلسات ادامه داشته باشد چون ما باید خودمان از هم حمایت کنیم و مطمئنا هواداران و پیشکسوتان این کار را انجام خواهند داد تا به امید خدا از غفلت تیم‌های دیگر استفاده کنیم و به قهرمانی برسیم.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین