اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۴۹۸۰

شوک به سعودی‌ها قبل از دیدار با تراکتورسازی

الهلال میزبان تراکتورسازی در دیدار پنجم گروه C رقابت‌های مقدماتی لیگ قهرمانان التون آلمیدای برزیلی را به دلیل مصدومیت از دست داد.
۱۳:۲۳ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-این بهترین خبر برای تراکتورسازان تبریزی بود: التون آلمیدا مهاجم برزیلی الهلال در آستانه دیدار دو تیم در ایستگاه پنجم لیگ قهرمانان به شدت آسیب دید.

بی‌تردید این یک خبر خوشحال‌کننده برای امیر قلعه‌نویی و تبریزی‌ها می‌باشد. التون سه روز قبل در دقیقا 2+45 دیدار خارج از خانه الهلال برابر نجران دچار آسیب‌دیدگی شدید شد تا جای خود را به یوسف سالم بدهد.


به هر تقدیر الهلال بازی هفته 23 خود را از نجران پایین جدولی 3 بر 2 برد اما خروج آلمیدا از ترکیب اصلی آبی‌پوشان در رقابت‌های آتی برای جورجیس دونیس یونانی و شاگردانش مشکل‌ساز خواهد بود.

 البته گفته می شود ناصر الشمرانی هم نتواند الهلال را مقابل تراکتورسازان همراهی کند که این هم خبری خوب برای قلعه نویی و شاگردانش خواهد بود.

20 گل برای ترک گروژنی زد

اما نقش آلمیدا در الهلال طی ماه‌های اخیر چه بوده و با چه سابقه‌ای راهی شهر ریاض شده است؟

این مهاجم برزیلی طی سال‌های 2012 تا 2015 در لیگ برتر روسیه پیراهن ترک گروژنی را بر تن داشت، یعنی همان تیمی که در فصل جاری مهرداد محمدی را به خدمت گرفته است. التون طی 3 فصل 61 مرتبه پای به لیگ برتر روس‌ها گذاشت تا طی 5 هزار و 872 دقیقه 20 گل به ثمر برساند.

مرد 6 امتیازی

مهاجم 31 ساله الهلال در فصل جاری لیگ برتر عربستان 21 بازی انجام داد در حالی که 19 مرتبه وارد ترکیب اصلی شد. التون در عرض 1653 دقیقه 6 گل به ثمر رساند آن هم در شرایطی که در بسیاری از دقایق برای تیم جورجیوس یک مهاجم سایه بود.

نکته جالب توجه اینکه آلمیدا 7 روز قبل در جام‌حذفی فقط 30 دقیقه برابر المجزل (تیم سوم لیگ دسته اول) به میدان آمد و یک گل زد.

این مهاجم در لیگ قهرمانان آسیا هم طی 2 بازی 2 گل 3 امتیازی به الجزیره امارات زد تا عامل اصلی حضور الهلال روی پله دوم جدول گروه C باشد.

حال باید دید سرمربی یونانی الهلال برای پر کردن جای مهاجم مصدومش که دچار آسیب‌دیدگی و کشیدگی کشاله ران شده از یوسف سالم استفاده می‌کند یا تدبیر دیگری در راه است و استفاده از مهره‌ای دیگر؟

التون در 7 دیدار آخری که با پیراهن الهلال به میدان آمد 6 گل به النصر، الشباب و المجزل (در فوتبال عربستان) و 2 گل به الجزیره امارات در لیگ قهرمانان زد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین