اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۴۶۵۵

واکنش مدیر کانون هواداران سپاهان از برخی بازیکنان تازه‌وارد!

مدیر کانون هواداران سپاهان با اشاره به اتفاقات رخ داده در سپاهان واکنش نشان داد.
۱۱:۴۲ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز-سیدمحمدقریشی در گفت‌وگویی، در خصوص اتفاقات رخ داده در سپاهان اظهار داشت: سپاهان صاحب دارد صاحب اصلی آن مردم اصفهان هستند. نمی دانم چطور یک بازیکن که امسال به سپاهان آمده به خود اجازه می‌دهد به سپاهان بی صاحب بگوید. اگر به شما توهینی شده چون فقط بازیکن سپاهان هستید. بنده به عنوان نماینده هواداران عذرخواهی می‌کنم و این عمل را تایید نمی‌کنیم ولی آیا فقط شما در زمین بودید؟!

وی ادامه داد: چرا به بقیه اعتراض نکردند؟! وظیفه شما در مستطیل سبز است نه اینکه تمرکز شما روی سکوها باشد. چرا تمام کاسه کوزه‌ها را سرهوادار می‌شکنید؟! چرا تا به مشکل برمی‌خورید سریع اسم حسین فرکی را می‌آورید؟! بروید از بازیکنان بزرگ بپرسید همین هوادار برای ماندن در سپاهان در منزل بازیکنان می‌رفتند، برای بازیکنان جشن تولد می گرفتند.

مدیر کانون هواداران سپاهان تاکید کرد: سپاهان بهترین هوادار را دارد. سپاهانی که هرسال جام دردستان خود داشته الان رده یازدهم جدول است ولی مقابل استقلال در آزادی هواداران نود دقیقه شما را تشویق می‌کند. روز قبل همین مسابقه مگر همین هوادار شما را یک ساعت سر تمرین تشویق نکرد؟! بخدا قسم هوادار سپاهان با فرهنگ ترین هوادار است. خواهش می‌کنم همه چیز را سرهوادار نشکنید. بازهم اگر به کسی توسط هواداران سپاهان توهینی شده بنده عذرخواهی می‌کنم ولی سپاهان خیلی بزرگ است و کسانی در سپاهان دوام دارنند که مثل سپاهان بزرگ باشند.

بعد از دیدار تیم‌های سپاهان و استقلال اهواز برخی بازیکنان این تیم نسبت به شعارهای تماشاگران گلایه کردند و اعلام کردند که این شعارها باعث شد که حسین فرکی از این تیم جدا شود و سپاهان به حاشیه برود.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین