اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۴۶۱۴

مظلومی دربی‌باز است

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال تأکید کرد،‌ این تیم در حال حاضر نیاز به حمایت دارد و پیشکسوتان نباید از آبی‌پوشان انتقاد کنند.
۱۸:۴۲ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز-بهتاش فریبا در گفت‌وگویی در مورد هشتادودومین دربی شهر تهران، اظهار داشت: این بازی برای هر دو تیم سخت است و نسبت به گذشته حساسیت بیشتری دارد، چون پرسپولیس و استقلال دنبال قهرمانی هستند. حساسیت قهرمانی به این بازی اضافه شده است و هر دو تیم دنبال برد هستند.

«هر دو تیم استقلال و پرسپولیس می‌خواهند هجومی بازی کنند»، وی با بیان این جمله افزود: پرسپولیس در خط هافبک بازیکنان تکنیکی‌تری نسبت به استقلال دارد و البته استقلال در خط دروازه و دفاع از پرسپولیس قوی‌تر است.

وی ادامه داد: امیدوارم بازی زیبایی را شاهد باشیم تا هواداران فوتبال لذت ببرند. پیش‌بینی نتیجه بازی امکان‌پذیر نیست، ولی امیدوارم دربی مساوی نشود و یک بازی پرگل را ببینیم. به‌عنوان یک استقلالی آرزوی برد تیم محبوبم را دارم.

فریبا در واکنش به ناراحتی پرویز مظلومی از انتقادهای برخی از پیشکسوتان استقلال گفت: اگر در ابتدای فصل قرار داشتیم شاید این موضوع زیاد حساس نبود. الان اما وضعیت حساس است، چون استقلال در کورس قهرمانی قرار دارد و پیشکسوتان نباید در این شرایط انتقاد کنند. من هم همیشه از استقلال حمایت کرده‌ام و فرقی ندارد که مربی چه کسی باشد. اگر هم انتقاد کرده‌ام، منطقی بوده است و معتقدم نباید طوری انتقاد کرد که شرایط روحی تیم به‌هم بریزد.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال در پایان تصریح کرد: استقلال تا الان نتایج خوبی گرفته است. فراموش نکنید که پرویز مظلومی هم دربی‌باز است و این می‌تواند یک حسن بزرگ باشد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین