اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۴۵۹۸

این دربی ۶۰ امتیازی است!

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که این تیم در بازی فردا (جمعه) می‌تواند از بازی تهاجمی پرسپولیس بهره لازم را ببرد.
۱۷:۴۴ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز-ادموند اختر در مورد هشتادودومین دربی شهر تهران گفت: این بازی همیشه حساس است، خصوصاً حالا که دو تیم شانس قهرمانی دارند. این دربی نه سه امتیازی است و نه شش امتیازی، بلکه 60 امتیازی است. پیروزی در این مسابقه می‌تواند هواداران، بازیکنان و کادر فنی هر دو تیم را تا چند ماه گارانتی کند. نتیجه که قابل پیش‌بینی نیست، ولی به‌عنوان یک استقلالی امیدوارم این تیم برنده شود. دوست دارم برهانی و شهباززاده که مهاجمان استقلال هستند در این مسابقه گل بزنند، ولی شاید هم مدافعان یا هافبک‌ها گل بزنند.

وی در ادامه در مورد اینکه برخی معتقدند شرایط فنی پرسپولیس بهتر است، عنوان کرد: این بازی ربطی به شرایط دو تیم ندارد. در بازی رفت پرسپولیس در پایین جدول قرار داشت و همه می‌گفتند استقلال برنده است، اما این اتفاق رخ نداد. برخلاف دربی رفت، الان همه از پرسپولیس انتظار دارند که تهاجمی بازی کند و استقلال از همین موضوع می‌تواند استفاده کند و این تیم را شکست دهد.

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال در پایان خاطر نشان کرد: نمی‌توان نتیجه بازی را براساس شرایط دو تیم پیش‌بینی کرد. زمانی که بازی می‌کردم یادم می‌آید که با یک تیم ضعیف سه گل به پرسپولیس زدیم، ولی با یک تیم قوی سه گل از این تیم خوردیم. در این مسابقه همه چیز در زمین مشخص خواهد شد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین