اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۴۴۷۳

واکنش هافبک پیشین رئال به اظهارات اخیر مدافع بارسا

هافبک پیشین تیم کهکشانی‌ها با انتقاد از مدافع میانی کاتالان‌ها را به بی‌احترامی کردن به همتایانش متهم کرد.
۱۰:۲۹ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-گوتی هرناندس می‌گوید از جنجال‌سازی‌های پیکه در فضای مجازی و طعنه و کنایه‌هایی که او در این اواخر به رئالی‌ها به خصوص به مدافع میانی آنها، آلوارو آربلو زده، خسته شده است و این کار را نوعی بی‌احترامی تلقی می‌کند.

پیکه که معمولاً پس از هر بار ناکامی رئالی‌ها، در صفحه توئیترش به کهکشانی‌ها کنایه زده است، اخیراً در پاسخ به مسخره شدن تیمش توسط آربلوا بعد از باخت به سوسیه‌داد گفت بازیکنی که تا 32 هفته گذشته از لیگ فقط یک بار بازی می‌کند، آنقدر ارزش ندارد که به او جواب بدهد.

اظهارات پیکه در مورد آربلوا به مذاق هرناندس به‌عنوان یک رئالی خوش نیامده است و او در یک برنامه تلویزیونی در اسپانیا چیرینگیتو دخوگونس، خطاب به مدافع بارسلونا گفت: هر وفت که رئال مادرید می‌بازد تو بامزه‌ترین آدم کره زمین می‌شوی، اما وقتی که پای بارسا بلغزد چطور؟ هیچ‌کس حق ندارد درباره‌اش توئیت کند؟ مرد باش و توئیت‌های بعد از باخت تیمت را بپذیر.

وی ادامه داد: پیکه چندین بار پایش را از گلیمش درازتر کرده است. این ماجرایی که او راه انداخته، واقعاً بیرحمانه است. من هرگز ندیده‌ایم که بازیکن دیگری از رئال یا بارسلونا مانند پیکه به یک فوتبالیست دیگر بی‌احترامی کند. به اندازه کافی شاهد رفتارهای بد پیکه بوده‌ام. او با اظهارنظر به شیوه‌ای که درباره آربلوا حرف زده است، به هیچ جایی نمی‌رسد. بارسلونا باید از او درس عبرت بگیرد.

گوتی در پایان تأکید کرد: اینکه پیکه از باخت رئالی‌ها خوشحال می‌شود، یک چیز است، چون من هم وقتی بارسا می‌بازد چنین احساسی دارم، اما اینکه یک بازیکن دیگر را دست بیندازی موضوع دیگری است. پیکه از ژاوی و کارلس پویول هیچ چیزی یاد نگرفته است. شخصیت پیکه توانایی‌های فوتبالی‌اش را تحت‌الشعاع قرار داده است. الان چه مدت است که ما داریم درباره جنجالی‌های خارج از گود پیکه صحبت می‌کنیم؟ او تمام طول سال به‌خاطر فعالیت‌های فوق‌برنامه‌اش جلب توجه می‌کند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین