اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۴۴۱۳

گل‌محمدی در ذوب‌آهن ماندنی می‌شود؟

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد تمدید قرارداد گل‌محمدی قطعی خواهد بود.
۱۵:۳۵ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-سعید آذری در خصوص نتایج نامطلوب ذوب‌آهن در نیم فصل دوم و گرفتن 8 امتیاز در 8 بازی گفت: من اینطور به فوتبال نگاه نمی‌کنم. ما سال گذشته در همین هفته 39 امتیاز داشتیم و الان یک امتیاز کمتر داریم، این در حالی است که با یک برد دوباره می‌توانیم در جدول بالاتر برویم. با نتایجی که گرفتیم انتظارات را بالا بردیم ولی من معتقدم نسبت به سال گذشته هیچ افتی نداشتیم.

او ادامه داد: امسال در لیگ مدعی هستیم، در جام حذفی به فینال رسیدیم و در آسیا هم فعلا قهرمان گروه هستیم و در صورت شکست دادن الاهلی، به عنوان صدرنشین صعود خواهیم کرد. این درست است که در این هفته ها امتیاز از دست دادیم ولی ما از عملکرد تیم و نتایج راضی هستیم.

آذری در مورد برخی شعارها که بعد از شکست مقابل تراکتورسازی علیه یحیی گل‌محمدی سر داده شد گفت: این افراد تحلیل‌های خودشان را دارند. گل‌محمدی مربی با شرافتی است و به کار او ایمان و اعتقاد داریم. روز گذشته هم با این مربی برای فصل بعد صحبت کردیم و او برنامه‌های ابتدایی‌اش را به باشگاه داد. البته در مورد مسائل مالی هنوز صحبت نکردیم ولی در این زمینه هم صحبت خواهیم کرد. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد تمدید قرارداد با گل‌محمدی حتمی است.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن عنوان کرد: برخی از چهار، پنج جهت به تیم ما حمله می‌کنند. یک عده در بیرون از باشگاه به بازیکنان ما می‌گویند که ذوب‌آهن پول ندارد تا حق و حقوق شما را بدهد، عده‌ای بعضی‌ها را تحریک می کنند تا در بازی ما در لیگ قهرمانان آسیا ترقه به زمین بیندازند و برخی هم که قبلا اینجا بودند دوست دارند مشکلاتی را ایجاد کنند.

آذری گفت: انتقادهای هواداران واقعی تیم را گوش می‌کنیم اما حرف‌های دیگران برایمان اهمیتی ندارد. جا دارد از بازیکنان جوان و با تجربه تیم هم تشکر کنم که امسال واقعا در برخی موارد سختی کشیدند و آنها را قهرمان می‌دانم. برخی با تیم ما دشمنی دارند ولی ما به بازیکنان و کادر فنی اعتماد کامل داریم، در ضمن بازیکنان هم قدر مربی‌ مثل گل محمدی را می‌دانند.

او با اشاره به بازی حساس مقابل الاهلی تأکید کرد: برای دفاع از ارزش‌های جمهوری اسلامی و دفاع از ورزش ایران، بازی می‌کنیم و برای این مسابقه یک پاداش ویژه برای بازیکنان و کادر فنی تعیین می‌کنیم. امیدوارم در این بازی برنده شویم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین