اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۴۳۹۹
گزارش تمرین تیم ملی والیبال

سید دست به توپ شد

تمرین تیم ملی والیبال ایران امروز با حضور کیومرث هاشمی برگزار شد.
۱۳:۵۳ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز-تیم ملی والیبال ایران که خود را برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک آماده می‌کنند امروز هم یک جلسه تمرینی نسبتا سنگینی را زیر نظر رائول لوزانو برگزار کرد.

این تمرین از ساعت 11 آغاز شد و خبرنگاران اجازه داشتند از ساعت 12در این تمرین حاضر شوند.

لوزانو مانند روال هر روزه ملی‌پوشان را به دو گروه تقسیم کرد که گروه اول کار با وزنه می‌کردند و گروه دوم حرکات تاکتیکی را تمرین می‌کردند. در کارهای توپی بیشتر تمرکز لوزانو روی دریافت اول ملی‌پوشان بود.

کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک از ساعت 12 به همراه اصغر رحیمی و محمدرضا داورزنی در تمرین حضور پیدا کرد و دقایقی با ملی‌پوشان خوش و بش کرد.

فرهاد ظریف لیبرو تیم ملی  در لحظاتی از تمرین تذکراتی را به ناصر شهنازی داد و از وی خواست تا برای ارسال توپ با دستگاه توپ‌انداز نقاط بهتری را انتخاب کند.

سیدمحمد موسوی که روز یکشنبه از ناحیه کمر دچار مصدومیت شده در تمرین امروز حضور داشت و زیر نظر سیامک افروزی پزشک تیم ملی تمرینات اختصاصی انجام داد و بیشتر کنار زمین دوید. در اواخر تمرین موسوی دست به توپ شد و دقایقی را با توپ تمرین کرد.

در تمرین امروز لوزانو چند بار سرعتی‌زنان و پشت‌خط‌زن‌های تیم ملی را در پست پاسور قرار داد و از آنها خواست توپ‌های دریافتی را به پاس‌های سالم تبدیل کنند.

در تمرین امروز چند بار سعید معروف پس از زدن سرویس برای مجتبی میرزاجانپور کری خواند.

تصاویر تمرین ملی‌پوشان با چند ثانیه تاخیر از اسکوربورد سالن پخش می‌شد تا ملی‌پوشان پس از انجام حرکات بتوانند نحوه حرکت خود را تماشا کنند.

در تمرین امروز سیچلو، رحمان محمدی راد، رضا تندروان، ناصر شهنازی، مهرداد مهرانپور، نوید مشجری و میرتاج‌الدینی لوزانو را همراهی می‌کردند.

سرمربی تیم ملی در اواسط تمرین دقایقی به صورت اختصاصی با فرهاد قائمی صحبت و برخی نکات را به وی گوشزد کرد.

در پایان تمرین و زمانی که خبرنگاران در حال انجام مصاحبه با بازیکنان بودند برخی ملی‌پوشان در مورد دربی 82 سرخابی‌های پایتخت صحبت کردند و گاهی هم برای هم کری خواندند.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین