اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۴۳۰۰۹

اظهارات فریادشیران درباره مشکلات تیم های نفتی

اظهارات فریادشیران درباره مشکلات تیم های نفتی
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: تمام ثروت کشور زیرپای مردم مظلوم مناطق نفت خیز است و نباید فوتبال را که امید این مردم است از آن‌ها بگیریم.
۱۹:۴۰ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۷
وانانیوز|

ناصر فریادشیران درباره مشکلات تیم های زیرمجموعه وزارت نفت مانند پارس جنوبی جم، صنعت نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر بیان کرد: وظیفه دولت حمایت از باشگاه ها یا واگذاری آنها به بخش خصوصی است اما تاکنون هیچ اقدامی برای تحویل دادن باشگاه ها به افراد دارای اهلیت و متمول انجام نشده است. هرچند وزارت نفت طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی نمی تواند در ورزش حرفه ای هزینه ای انجام بدهد اما فکر می کنم وزیر نفت با توجه به مشکلاتی که در شهرهای آبادان، جم و مسجد سلیمان وجود دارد به هر شکلی باید از این ۳ تیم لیگ برتری حمایت کند. 

او ادامه داد: بازیکنان تیم های نفت مسجد سلیمان و پارس جنوبی به صورت مداوم در این فصل دست به اعتصاب زده اند و باید مشخص شود دلیل بودجه دریافت نکردن آنها چیست. تمام ثروت کشور زیرپای مردم مظلوم مناطق نفت خیز است و تمام امید آنها هم به موفقیت تیم های فوتبالشان است. اگر فوتبال را هم از آنها بگیریم دیگر چیزی ندارند. پیش بینی می کنم مصیبتی که برخی از مدیران سابق شرکت ملی نفت سر باشگاه نفت تهران آوردند  این بار برای پارس جنوبی، نفت مسجد سلیمان و در ادامه صنعت نفت تکرار  شود. البته نهادهای نظارتی این موضوع را پیگیری می کنند و اجازه نمی دهند مسببان بلاهایی که سر تیم های نفتی می آید راحت باشند.

سرمربی اسبق تیم نفت تهران تصریح کرد: خیلی زشت است تیم های نفت مسجد سلیمان و پارس جنوبی حتی برای تهیه بلیت پروازشان هم مشکل داشته باشند و با وجود مدیران لایق و ورزشی که دارند به آنها بودجه ای تعلق نگیرد. مدیران این باشگاه ها مجبور هستند برای کسب منابع مالی از اعتبار خودشان هزینه می کنند. با این وجود با غیرت بازیکنان و درایت کادرفنی شان نتایج به نسبت خوبی گرفته اند.  

فریادشیران با اشاره به مطالبات طلبکاران باشگاه نفت از شرکت ملی نفت ایران اظهار داشت: باشگاه نفت تهران حدود ۴۰ میلیارد بدهی دارد و ما هم با تشکیل گروهی دنبال شکایت از شرکت ملی نفت هستیم. خوشبختانه مقصران نابودی این تیم از مجموعه شرکت نفت جدا شده اند و قرار است برای پیگیری مطالبات ۲۵۰ طلبکار جلسه ای را با کرباسیان، مدیرعامل جدیدشرکت ملی نفت برگزار کنیم. واقعا تاسف می خورم تیم هایی مانند هما، بانک ملی، راه آهن، نفت تهران، صبا و پاس که در پایتخت ورزشگاه اختصاصی داشتند به دلیل سیاست های غلط و حضور مدیران نالایق نابود شدند. اگر قانون می گوید نمی توان به فوتبال حرفه ای کمک کرد نباید به پرسپولیس، استقلال، سایپا و پیکان هم کمک شود. البته سایپا هم در حال حاضر مشکلات متعددی دارد و با وجود خوب کار کردن علی دایی و کادرفنی اش پولی به این باشگاه هم تزریق نمی شود. متاسفانه قانون در فوتبال ایران سلیقه ای اعمال می شود. با اجرای این قانون تیم هایی مانند نفت تهران نابود شده اند اما فولاد خوزستان، سپاهان و سایر تیم های صنعتی به راحتی اداره می شوند.

او درباره اخاذی برخی سودجویان از بازیکنان در فوتبال پایه با سوء استفاده از نام نفت تهران گفت: متاسفانه به دلیل بی تدبیری هیئت فوتبال تهران و اشراف نداشتن روسای این هیئت پول های کثیفی در فوتبال پایه رد و بدل می شود. شنیده ام برخی سودجویان به نام نفت تهران زمین اجاره کرده و با دریافت مبالغی مثل ۵ تا ۱۰ میلیون تومان از بچه های علاقه مند به فوتبال تست می گیرند. به اطلاع خانواده ها می رسانم در حال حاضر نفت تهران هیچگونه فعالیت فوتبالی ندارد و اگر قرار باشد این باشگاه فعالیت داشته باشد اولین نفر من از آن مطلع می شوم. باشگاه نفت تهران هیچونه آکادمی و تیمی در فوتبال پایتخت ندارد و هرکسی به این نام فعالیت می کند، دزد، کلاه بردار و شارلاتان است. متاسفانه برخی از مدیران ما هم دلال هستند.

او در پایان اظهار داشت: تلاش می کنیم نفت تهران را حتی در لیگ دسته سوم احیا کنیم تا این تیم مانند سایر تیم های قدیمی از بین نرود.

انتهای پیام/

 

 
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین