اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۴۱۴۱

همه توقع کسب سهمیه دارند

ملی‌پوش روئینگ ایران می‌گوید برای نخستین بار در قایق سنگین وزن رقابت خواهد کرد، اما همه توقع دارند وی بتواند سهمیه را بگیرد.
۰۱:۵۹ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۵
وانانیوز|

عاقل حبیبیان در گفت‌وگویی، درباره شرایط تمرینی‌اش برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک ریو گفت: ما هم در اسپانیا و هم ایران تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم. من برای اولین بار است که در قایق سنگین وزن رقابت می‌کنم و پیش از این محسن شادی در این ماده سهمیه المپیک را گرفته بود و امیدوارم که بتوانم جایگزین خوبی برای شادی باشم. تمرینات راضی‌کننده بود، امیدوارم خدا هم کمک کند تا سهمیه ا بگیرم.

وی در پاسخ به این سوال که با نتایجی که شادی داشته، اما این فشار روی شما نیست که سهمیه را بگیرید، تصریح کرد: استرس زیادی دارم. رسانه‌ها، مربیان و مسئولان فدراسیون توقع دارند من سهمیه را بگیرم. محسن شادی را همه می‌شناسند، اما من برای نخستین بار می‌خواهم در قایق سنگین وزن رقابت کنم. پیش از این در بازی‌های آسیایی و قهرمانی آسیا در قایق سبک وزن رقابت کرده بودم و حریفانم را هم به خوبی می‌شناختم، اما در سنگین وزن به این صورت نیست.

حبیبیان در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه با توجه به توزیع 7 سهمیه به نظر می‌رسد ما شانس زیادی داشته باشیم، گفت: درست است که 7 سهمیه توزیع می‌شود، اما مدعیان زیادی در این قایق داریم.

ملی‌پوش روئینگ ایران درباره اظهارات خشایار عباس‌آبادی که گفته بود مدعی این ماده است، خاطرنشان کرد: هر ورزشکاری که تایم خوبی داشته باشد به مسابقات کسب سهمیه می‌رود. ارتباطی ندارد در قایق سبک وزن باشی یا سنگین‌وزن. من با عباس‌آبادی یک تست انتخابی برگزار کردم که او نصفه پارو زد.

حبیبیان در پاسخ به این سوال که عباس‌آبادی گفته شما از لاین خود خارج شدید و تست نصفه باقی ماند، اظهار داشت: من تا آخر پارو زدم. اصلا لاینی نبود که بگویم از لاین خودم خارج شده‌ام. عباس‌آبادی یک مدعی بوده، اما همیشه جزو نفرات چهارم و یا پنجم بوده است. او 15 ثانیه با من اختلاف دارد. اگر بخواهیم از مدعی در این قایق صحبت کنیم حریف من شجاعی است.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین