اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۳۹۶۹۶
علیرضا اکبرپور

استقلال یکی از مدعیان قهرمانی است/بازی با تراکتورسازی جذاب و پرگل خواهد بود

استقلال یکی از مدعیان قهرمانی است بازی با تراکتورسازی جذاب و پرگل خواهد بود
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: بازی تراکتور سازی و استقلال با توجه با جایگاه دو تیم در جدول یک بازی 6 امتیازی خواهد بود.
۱۲:۲۰ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
وانانیوز|

علیرضا اکبرپور، پیشکسوت ملی‌پوش باشگاه استقلال، درباره برد این تیم مقابل پیکان گفت: شفر نشان داد در تعطیلات 40 روزه نیم فصل به خوبی به‌روی بازیکنان کار کرده و استقلالی‌ها در بازی پیکان در هر سه خط قدرتمند ظاهر شدند و هواداران به تیم بسیار امیدوار شدند.

 

وی درباره مدعی بودن استقلال نیز عنوان کرد: در بازی پیکان تیم در کارهای ترکیبی و به طور کلی در کارهای تاکتیکی نسبت به نیم فصل نخست بسیار بهتر عمل کرد و در استفاده از فضاها نیز باز برنامه‌های خوبی را آبی‌پوشان از خود نشان دادند و به امید خدا استقلال با همین روند و اگر همین گونه در سایر بازی‌ها ظاهر شوند، یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر است.

 

مهاجم اسبق استقلال درباره بازی با تراکتورسازی  اظهار داشت: در بازی فردا دو تیم قوی با یکدیگر بازی دارند که بازی هر دو تیم همواره جذاب و حساس بوده است. امسال هم تراکتورسازی یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های لیگ برتر است که در میان تیم‌های مدعی نیز قرار دارد و با توجه با جایگاه دو تیم در جدول این بازی یک بازی 6 امتیازی خواهد بود و من امیدوارم تیمی که لیاقت برد را داشته باشد و بتواند از فرصت‌ها به بهترین شکل استفاده کند به برد در این دیدار دست پیدا کند. به هر حال این بازی همواره حساس بوده و من فکر می‌کنم فردا یک بازی جذاب و پرگل را شاهد باشیم. به نوشته برنا، اکبرپور درباره حواشی این بازی و جو استادیوم نیز گفت: بنده امیدوارم فردا هواداران دو تیم بدون هیچ حاشیه‌ای فقط تیم خود را تشویق کنند و این بازی بدون هیچ مشکلی برگزار شود.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین