اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۳۹۶۴

قلعه نویی قهرمانی می‌خواهد باید ذوب‌‌آهن را ببرد

پیشکسوت تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: تعویض‌های تراکتورسازی در نیمه دوم باعث شد تا تیم روند بهتری داشته باشد و به پیروزی برسد.
۱۲:۴۵ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز-کاظم محمودی در گفت‌وگویی، در مورد پیروزی تراکتورسازی مقابل پاختاکور ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: در نیمه اول تراکتورسازی چندان عملکرد خوبی نداشت و بر بازی مسلط نبود چرا که پاختاکوری‌ها دوندگی بسیار زیادی می‌کردند اما در نیمه دوم با تعویض‌هایی که انجام شد و با آمدن سروش رفیعی تراکتورسازی نبض بازی را در اختیار گرفت و بازی خود را بر حریف تحمیل کرد. با پاس‌های در عمقی که سروش رفیعی ارسال می‌کرد و به خاطر کندی بازیکنان پاختاکور که بیشتر فیزیکی بازی می‌کردند سرخ‌پوشان توانستند از این مسئله استفاده بهینه کنند و بازی را به سود خود به اتمام برسانند.

وی افزود: تراکتورسازی علاوه بر 2 گلی که به ثمر رساند موقعیت‌های دیگری هم داشت که می‌توانست از آنها بیشتر بهره ببرد. روی گل دوم تعویض خالد شفیعی و بردن سعید آقایی به یک خط جلوتر بسیار مؤثر بود و این مسئله کاملاً جواب داد.

کارشناس فوتبال تبریز در رابطه با اینکه چه عاملی باعث شده تراکتورسازی متحول شود، عنوان کرد: چند عامل در این امر مؤثر بوده است. یکی از علت‌ها مدیریت خوب قلعه‌نویی و نظم و انضباطی است که او به تیم آورده است. دومین علت بدنسازی خوب تیم در نیم‌فصل دوم است که حریفان را به خوبی پرس می‌کنند و اجازه بازیسازی به آنها نمی‌دهد. مسئله سوم تغییراتی است که تیم بعد از رفتن اولیویرا داشته و بازیکنان روز به روز هماهنگ‌تر می‌شوند و علت چهارم هم به آشتی هواداران و حضور پرشور آنها بازمی‌گردد که نقش یار دوازدهم را به خوبی ایفا می‌کنند.

محمودی در مورد  انتقاداتی که به فرزاد حاتمی مطرح می‌شود، عنوان کرد: درست است که این بازیکن نتوانسته گل‌های زیادی به ثمر برساند ولی بازی مؤثری انجام داده او در شیوه بازی قلعه‌نویی حکم برگ برنده را دارد و می‌تواند نقش مؤثری ایفا کند. او تحت فشار خوب بازی می‌کند و در امر گلزنی یک مقدار ضعیف عمل کرده ولی با فضاسازی‌هایی که انجام می‌دهد فضا را برای سایر بازیکنان جهت گلزنی باز می‌کند و مؤثر ظاهر می‌شود.

وی در پایان در رابطه با دیدار تراکتورسازی مقابل ذوب‌آهن و اینکه آیا این تیم شانس قهرمانی دارد، اظهار داشت: در صحبت‌هایی که با دوستانم انجام می‌دهم به آنها می‌گویم اگر تراکتورسازی می‌خواهد قهرمان شود با پیروزی به مقابل ذوب آهن به این موقعیت نائل خواهد شد. پیروزی مقابل ذوب آهن می‌تواند برگ برنده این تیم برای رسیدن به قهرمانی باشد و در صورت این اتفاق می‌توانیم منتظر روزهای آینده و حرکت تیم به سمت بالای جدول باشیم.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین