اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۳۹۴۷۴

انتقاد شدید سرمربی قشقایی از رفتار بد نماینده فدراسیون فوتبال

انتقاد شدید سرمربی قشقایی از رفتار بد نماینده فدراسیون فوتبال
مهدی فروردین می‌گوید نماینده فدارسیون فوتبال در داربی شیراز حرمت هیچ‌کس را نگه نداشت و به هر طریقی به همه توهین کرد.
۱۵:۲۰ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
وانانیوز|

مهدی فروردین، سرمربی تیم قشقایی شیراز درباره شکست تیمش برابر فجر سپاسی در هفته بیست و سوم لیگ دسته یک اظهار کرد: این بازی داربی شیراز بود و از حساسیت زیادی برخوردار بود. بازی خوبی بود و هر دو تیم خوب بازی کردند. به نظرم بازیکنان ما خود را برنده می‌دانستند به همین علت باعث شد تا شادابی همیشگی را نداشته باشند. تیم فجر بازی را به نسبت ما بهتر آغاز کرد و قوی‌تر کار کرد. آن‌ها در دفاع اشتباه نکردند. بازیکنان ما در این بازی روز متوسط‌شان بود و نه خوب بودند و نه بد. اما خوشحالم که یکی از دو تیم پیروز شدند و سه امتیاز در شیراز باقی ماند. هرچند در ادامه هم فجر و هم قشقایی باید بازی‌های با کیفیت‌تری را ارائه دهیم.

او ادامه داد: دو عامل باعث شد تا ما در این بازی شکست بخوریم. اولین مساله این بود که جایگاه تیم فجر در جدول از ما پایین‌تر بود و باعث شد تا تیم ما غرور کاذب بگیرد. مساله بعدی بازی قبلی ما برابر شهرداری ماهشهر بود که پنج‌شنبه هفته گذشته برگزار شد و فاصله کمی با بازی فجرسپاسی شیراز داشت. در آن بازی ما هم مسیر رفت و هم مسیر برگشت به علت نبود پرواز مستقیم داخلی با اتوبوس به ماهشهر سفر کردیم. این سفر سه روز وقت ما را گرفت و باعث شد تا برای بازی برابر فجر در کل یک روز تمرین کنیم. این مسائل موجب شد تا نتوانیم آمادگی لازم را برابر فجر به‌دست آوریم.

سرمربی قشقایی شیراز درباره رفتار بد نماینده فدراسیون فوتبال در این بازی خاطرنشان کرد: ایشان فردی بود که حرمت هیچ‌کس را نگه نداشت و به هر طریقی به همه توهین کرد. از مربیان ما تا مدیرعامل فجرسپاسی و پیشکسوتانی که به استادیوم آمده بودند تا بازی را از نزدیک تماشا کنند. هر کس هر اقدامی در حیطه کار خودش انجام می‌داد، این فرد در آن کار دخالت می‌کرد و با نهایت بی‌احترامی برخورد می‌کرد. ما این مساله را گزارش خواهیم کرد. اشتباه داوری ممکن است که جزو بازی باشد اما اشتباهات نماینده فدراسیون جزو بازی نیست و ایشان باید آدم متشخصی باشد و بر تمام مسائل مدیریت داشته باشد. او باید با قلم و کاغذ مسائل را مدیریت کند نه این که بیاید و توهین کند. امیدوارم فدراسیون فردی را برای بازی‌ها بگذارد که نماینده شایسته‌ای برای فدراسیون باشد. نه این که فردی بیاید که با خصوصیات اخلاقی بد همه چیز را زیر سوال ببرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین