اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۳۸۵۲

آقا یحیی در رختکن گفت بازی گسترش را فراموش نکنید

هافبک تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: آقا یحیی بین دو نیمه بازی با بنیادکار گفت که بازی با گسترش را یادتان باشد و فکر نکنید بازی را برده‌اید.
۱۶:۵۷ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز-تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان شب گذشته 5 بر 2 تیم بنیادکار ازبکستان را در اصفهان شکست داد تا صدرنشین گروهش شود و در آستانه صعود قرار بگیرد.

مهدی مهدی‌پور در گفت و گویی در مورد این دیدار و شرایط ذوب آهن صحبت کرده که حرف‌هایش را در زیر می‌خوانید:

بازی با بنیادکار چطور بود؟

بازی خیلی خوبی بود و همه زحمت کشیدند و تلاش کردیم تا پیروز شویم. ما برای برد به میدان رفته بودیم و می‌خواستیم از امتیاز میزبانی خود استفاده کنیم.

فکر می‌کردی با این نتیجه پیروز شوید؟

نه البته فقط به فکر برد بودیم و تعداد گل برای‌مان مهم نبود می‌خواستیم سه امتیاز را بگیریم اما خوشحالم که گل‌های زیادی به حریف زدیم.

ذوب آهن در لیگ برتر برعکس جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا خوب نتیجه نگرفته دلیل این مساله چیست؟

ما در سه جام بازی می‌کنیم و از نظر بدنی نسبت به سایر تیم‌ها که بازی کمتری دارند خسته‌تر می‌شویم با این حال در لیگ برتر هم بدشانس بودیم و در بازی با استقلال اهواز یک بر صفر از حریف پیش بودیم و در دقیقه 90 گل مساوی را خوردیم و بازی با سایپا هم بدشانس بودیم در دیدار با گسترش اما بازی که 3 بر یک از حریف پیش بودیم بازنده شدیم.

در بازی با گسترش فولاد 2 گل زدی اما چطور آن بازی برده را باختید؟

بله من در آن مسابقه دو گل زدم و نمی‌دانم چرا آن بازی را باختیم شاید وقتی 3 بر یک از حریف پیش بودیم فکر می‌کردیم کار تمام شده و بازی را برده‌ایم. بعد از آن دیدار کادرفنی تیم به ما گفت این بازی تمام شد و دیگر به آن فکر نکنید اما از آن تجربه کسب کنید. روز گذشته هم وقتی در نیمه اول 2 بر صفر پیروز به رختکن رفتیم آقا یحیی در رختکن به بازیکنان آن بازی را گوشزد کرد و گفت دیدار با گسترش فولاد را یادتان باشد و تصور نکنید این مسابقه را برده‌اید و بازی تمام شده است.

هفته آینده با تراکتورسازی تبریز بازی دارید مسابقه‌ای که قلعه‌نویی آن را فینال تیمش عنوان کرده و تیم ذوب آهن هم در تبریز خیلی راحت گل می‌خورد.

بله ما 8 گل در تبریز خوردیم. اگر این دو بازی تبریز را از بازی‌های ذوب آهن کنار بگذاریم رشید مظاهری آمار بسیار خوبی در درون دروازه ذوب آهن دارد. قلعه‌نویی هم درست گفته و این مسابقه فینال است و برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد و تیم برنده به صدر جدول نزدیک‌تر می‌شود و 6 بازی دیگر تا پایان فصل باقی است. 18 امتیاز دیگر باقی مانده و هنوز هیچ چیز در لیگ برتر مشخص نیست.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین