اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۳۸۳۴

قهرمانی پرسپولیس مهم تر از عنوان من است

هافبک نفوذی پرسپولیس گفت: «برابر ملوان شاید امکان آن وجود داشته باشد که 15 تا 20 دقیقه بازی کنم ولی شاید مصدومیتم تشدید شود.»
۱۲:۳۳ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-امید عالیشاه در خصوص مصدومیتی که دارد و احتمال نرسیدنش به بازی مقابل ملوان و دربی اظهار داشت: «نمی‌دانم با استناد به چه خبری اعلام شده که من به بازی با ملوان نمی‌رسم. در دیدار با سیاه‌جامگان در نیمه نخست مصدوم شدم اما به خاطر حساسیت بازی نیمه دوم را با همان دردی که از نیمه اول به همراه داشتم ادامه دادم. این روزها مشغول فیزیوتراپی و آب درمانی در استخر هستم تا با صلاحدید پزشک تیم مقابل ملوان هم بازی کنم چرا که دوست دارم در این شرایط حساس به تیمم کمک کنم. البته باید در شرایطی بازی کنم که درد پایم افتاده و از بین رفته باشد.»


وی ادامه داد: «عده‌ای دوست دارند در روزهای مهمی که تیم نیاز به نتیجه دارد تا به هدف خود برسد تمرکز بازیکنان را از بین ببرند. من همه تلاشم را می‌کنم تا برابر ملوان هم جزو بازیکنان تیم باشم اما اگر به این بازی نرسیدم فکر نمی‌کنم شرایطم آن‌قدر حاد باشد که دربی را از دست بدهم. برابر ملوان هم شاید امکان آن وجود داشته باشد که 15 تا 20 دقیقه بازی کنم ولی شاید مصدومیتم تشدید شود. احتمال آن هم وجود دارد 90 دقیقه بازی کنم و مشکلی برایم ایجاد نشود. باید همه احتمالات را کنار هم بگذاریم تا تصمیم خوبی که به سود تیم باشد را بگیریم. باید ببینیم در روزهای آینده چه اتفاقاتی می‌افتد.»


کاپیتان پرسپولیس در دیدار برابر سیاه‌جامگان در خصوص اینکه باشگاه ملوان پنج میلیون تومان پاداش پیروزی بر پرسپولیس برای هر بازیکن درنظر گرفته است، بیان داشت: «این موضوع مربوط به تیم مقابل است و آنها می‌توانند هر کاری انجام بدهند تا برابر ما نتیجه بگیرند. فکر می‌کنم پاداش ما هم خوشحالی هوادارانمان است. به خاطر اینکه پیروزی بر ملوان خیلی برای تمامی بازیکنان تیم اهمیت دارد. مطمئن باشید تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا برابر ملوان نتیجه خوبی بگیریم. اینها دیگر حاشیه است که باشگاه ملوان برای بازیکنانش پاداش درنظرگرفته و مبلغ تعیین کرده است.»


وی افزود: «البته هیچ بازی در لیگ آسان نیست و مطمئن هستیم با توجه به شرایطی که ملوان در لیگ دارد می خواهد برابر ما نتیجه بگیرد و جایگاه بهتری در جدول برای خود رقم بزند. با این حال ما باید در این بازی هم حداکثر امتیاز را کسب کنیم تا از کورس قهرمانی عقب نیفتیم. الان رقابت در بالای جدول خیلی حساس شده و اگر امتیازی از دست بدهیم جبران آن خیلی سخت است. پس باید ملوان را شکست دهیم تا از جمع مدعیان خارج نشویم.»


عالیشاه در واکنش به این موضوع که تا اینجای فصل با دادن هفت پاس گل بیشترین پاس گل را در لیگ برتر داده، یادآور شد: «تا پیش از چهار بازی قبل با تصمیم برانکو فوروارد بودم اما از آنجایی که پیش از این در پست هافبک بازی کرده بودم بالاخره به پست تخصصی‌ام برگشتم. بازی در نقش مهاجم برایم سخت بود ولی چون خواسته سرمربی تیم بود باید به آن عمل می‌کردم. در بازی‌های اخیر تیم که هافبک بودم، توانستم موثرتر از قبل ظاهر شوم و به وظیفه‌ام عمل کنم. وظیفه یک هافبک، بازیسازی و ایجاد موقعیت گل است. حالا ممکن است در یک بازی همه موقعیت‌ها تبدیل به گل نشود اما آنچه اهمیت دارد نتیجه‌ است که خدا را شکر تا اینجا به دست آمده است.»


عالیشاه در مورد دربی و اینکه می‌گویند نتیجه این بازی قهرمان لیگ را مشخص می‌کند، تصریح کرد: «بازی رودررو مسلما خیلی در وضعیت تیم‌ها در جدول رده‌بندی تاثیر دارد. شاید یک جورایی نتیجه دربی خیلی با اهمیت باشد اما قهرمان در پایان این بازی مشخص نمی‌شود. به نظر من از این به بعد هر بازی لیگ یک فینال است. حتی بازی با ملوان و بازی هفته آخر مقابل راه‌‌‌آهن حکم فینال را دارند.»

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین