اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۳۸۰۵

اگر المپیکی نشدیم، نباید به ایران برگردیم!

پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: اگر در ژاپن نتوانیم جواز حضور در المپیک را کسب کنیم نباید به ایران برگردیم.
۱۰:۲۵ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز-مهدی مهدوی در گفت‌وگویی، درمورد شرایط تمرینی تیم ملی والیبال پیش از اعزام به مسابقات انتخابی المپیک اظهار داشت: خوشبختانه تمام بازیکنان انگیزه بالایی دارند و با تمام وجود تمرین می‌کنند. بازیکنانی که در لیگ عملکرد خوبی داشتند توسط کادر فنی به اردو دعوت شدند و حالا با همه توان در تمرینات سخت لوزانو تلاش می‌کنند.

وی درمورد مسابقات انتخابی المپیک در ژاپن گفت: من فقط می‌توانم یک جمله بگویم که اگر نتوانیم به المپیک برویم نباید به ایران برگردیم. کار بسیار سختی داریم، اما انگیزه خود را از دست نمی‌دهیم. حریفان ما در این مدت به سختی تمرین کرده‌اند و آنها هم می‌خواهند خود را به ریو برسانند.

پاسور تیم ملی والیبال عنوان کرد: برای من فرقی نمی‌کند که در تیم الف تمرین کنم یا در تیم ب، چراکه به خوبی می‌دانم هدف تمام بازیکنان مشترک است و همه می‌خواهند که والیبال ایران به المپیک صعود کند. امیدوارم امسال عملکرد خوبی در رقابت‌های مختلف داشته باشیم تا مردم خوشحال شوند و عملکرد ضعیف خود در جام‌جهانی سال گذشته را جبران کنیم.

مهدوی گفت: خوشبحتانه چند دیدار تدارکاتی خوب هم برای تیم ملی درنظر گرفته شده است که بدون شک کمک زیادی به بازیکنان می‌کند. برخی‌ها می‌گویند نباید به فرانسه و لهستان بازی کنیم چون در مسابقات انتخابی المپیک باید با آنها روبرو شویم، اما من می‌گویم که این صحبت‌ها درست نیست و بازیکنان باید در شرایط مسابقه قرار بگیرند.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین