اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۳۸۰۳۲
صدر اعظم نوری خبر داد:

تجهیز آتش نشانها به لباس‌های نو در سال ۹۸

تجهیز آتش نشانها به لباس‌های نو در سال ۹۸
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری اعلام کرد: با وجود دو تا سه برابر شدن قیمت لباس های آتش نشانی تلاش می شود تا تمامی آتش نشانان در سال آینده به لباس های نو آتش نشانی تجهیز شوند.
۱۴:۰۶ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
وانانیوز|

زهراصدراعظم نوری، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری از تلاش برای تجهیز تمامی آتش نشانان در سال ۹۸ به لباس های نو آتش نشانی خبر داد و به ارائه توضیحاتی در این خصوص پرداخت.

وی گفت: در سال ۹۷ با تامین اعتبارات لازم در حدود ۲ هزار دست لباس آتش نشانی تامین شد و در برنامه سالجاری نیز تامین اعتبارات برای تهیه لباس های آتش نشانی درنظر گرفته شده است.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری با تاکید بر اینکه آتش نشانی که در دل حریق می رود، نباید دچار سوختگی شود، تصریح کرد: لباس های آتش نشانی به عنوان مجموعه ای از لباس های لازم برای تجهیز آتش نشانان جهت تامین ایمنی و انجام عملیات های مرتبط با آتش نشان ها است که ضرورت دارد تا حد استانداردهای لازم را کسب کرده باشد.

صدراعظم نوری اظهار داشت: به جهت دریافت استانداردهای لازم، تمامی این لباس ها که توسط برخی برندهای خاص تولید می شوند، وارداتی است، از این روی قیمت آنها ارتباط مستقیم با قیمت ارز داشته و در نتیجه افزایش نرخ ارز، قیمت این لباس ها نیز افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: قیمت این لباس ها با این افزایش قیمت نسبت به سال گذشته افزایش دو تا سه برابری را شاهد بوده است، با این حال تامین این لباس ها نیاز است و ضرورت دارد تا شهرداری حتما این اقدام را انجام دهد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری اعلام کرد: ما با جدیت این موضوع را پیگیری می کنیم تا در سال ۹۸ بخش دیگری از این لباس ها تهیه شده و در اختیار سازمان آتش نشانی قرار گیرد تا این سازمان به عنوان یک سازمان قوی و پیشرو بتواند با کمترین آسیب و خسارت به مدیریت حوادث در شهر تهران بپردازد.

صدراعظم نوری در پایان اعلام کرد: امیدواریم تا در سال ۹۸ تمامی آتش نشانان به لباس های نو آتش نشانی تجهیز شوند.

منبع: مهر
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین