اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۳۷۲۹

باید شرایط خوبم را تا پایان فصل حفظ کنم

مدافع کاستاریکایی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر می‌خواهیم قهرمان شویم باید شش دیداری را که پیش‌رو داریم، با پیروزی پشت‌سر بگذاریم.
۱۲:۴۰ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-مایکل اومانیا بعد از سپری کردن روز‌های سخت در پرسپولیس مجدداً توانسته اعتماد برانکو را جلب کرده و به همراه لوکا ماریچ زوج خوبی را در خط دفاع پرسپولیس تشکیل داده‌اند. اومانیا در گفت‌وگویی به سؤالات مطرح شده پاسخ داد:

* در دیدار با سیاه‌جامگان موفق شدید بازی باخته را با پیروزی عوض کنید.

بله در این بازی عملکرد بهتری را نسبت به حریف به نمایش گذاشتیم و با تلاش زیاد توانستیم با یک بازیکن کمتر نتیجه را کاملاً به نفع خود تغییر دهیم و این اتفاق خیلی خوبی بود.

*وقتی سوشا مکانی اخراج شد فکر می‌کردید چنین شرایطی در بازی پیش بیاید و برنده از میدان خارج شوید؟

فوتبال همین است و امکان دارد در جریان بازی اتفاقاتی رخ دهد که اصلاً انتظارش را ندارید. اینکه یک بازیکن اخراج شود در هر بازی ممکن است اتفاق بیفتد، اما وقتی دروازه‌بان تیم اخراج می‌شود آن وقت شرایط متفاوت است و مربی تیم مجبور است برای آوردن دروازه‌بان دیگری به میدان، نفر دیگری را هم از بازی بیرون بیاورد و این مسئله کار را برای تیم سخت‌تر می‌کند. با این شرایط توانستیم دو گل خورده را جبران کنیم و به نتیجه‌ای که می‌خواستیم برسیم.

این برد خیلی برای پرسپولیس لازم بود، فکر می‌کنی با روحیه تیمی که دارید می‌توانید در نهایت به قهرمانی برسید؟

همه ما امیدواریم که این اتفاق رخ دهد. قهرمانی هدفی است که برای خود تعیین کرده‌ایم و برای رسیدن به آن همه تلاش خود را به کار می‌گیریم تا در پایان فصل هواداران را خوشحال کنیم. کارمان سخت است و به نظر من اگر می‌خواهیم قهرمان شویم باید شش بازی آینده‌مان را با برد پشت‌سر بگذاریم.

* درباره شرایط خودت صحبت کن و اینکه شرایطت در تیم چطور است.

خوشبختانه در شرایط بسیار خوبی قرار دارم و سعی می‌کنم بهترین عملکرد را در زمین داشته باشم و این روند تا پایان لیگ ادامه پیدا کند.

* این روز‌ها همه از دربی پایتخت صحبت می‌کنند و اینکه برنده این بازی قهرمان لیگ را مشخص خواهد کرد ...

در حال حاضر ما به بازی سختی که مقابل ملوان پیش‌رو داریم فکر می‌کنیم و بهتر است روی این بازی تمرکز داشته باشیم.

* می‌توانید ملوان را در انزلی شکست دهید؟

این یکی از سخت‌ترین بازی‌های پیش‌روی‌مان است. ملوان بازیکنان خوبی در اختیار دارد. ملوانی‌ها همیشه حریف سختی برای پرسپولیس بوده‌اند.

* دربی را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟

اجازه دهید در این‌باره صحبتی نکنم. در زمان خودش راجع به این بازی هم حرف خواهم زد.

* اخیراً این موضوع در برخی رسانه‌ها مطرح شده است که در جریان بازی پرسپولیس - سیاه‌جامگان، احمد نوراللهی از تو و ماریچ گلایه کرده است که چرا تیم را در طول بازی عقب نگه می‌دارید، این موضوع حقیقت دارد؟

نمی‌دانیم راجع به چه چیزی صحبت می‌کنید. نوراللهی هیچ صحبتی در این مورد با من انجام نداده است.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین