اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۳۷۱۵

در صورت حضور تیم در لیگ برتر همه چیز باید تغییر کند

سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه گفت: ما در 2 هفته گذشته واقعا بدشانس بودیم و توپ‌هایمان به گل تبدیل نمی‌شد.
۱۱:۳۱ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز-حمید درخشان در گفت‌وگویی، در خصوص تساوی خونه به خونه مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: ما دو هفته است که بدشانسی می‌آوریم. در زمین حریف دو پنالتی به دست آوردیم که متاسفانه نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. تک به تک از دست دادیم و روز گذشته با بدشانسی زیادی روبرو بودیم.

وی ادامه داد: ما در دیدار مقابل صنعت نفت نه تنها باید پیروز می‌شدیم بلکه مستحق این بودیم که با 3-4 گل به برتری دست یابیم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد و فرصت‌های زیادی را از دست دادیم. 6 امتیاز خوب را از دست دادیم که این مسئله باعث می‌شود عقب بیفتیم. امیدوارم در بازی‌های آینده بتوانیم این مسئله را جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه در مورد از دست دادن پنالتی از سوی منصور تنهایی و قاسم دهنوی یادآور شد: بازیکنانم به خاطر تمرکز نداشتن و همچنین بی‌تفاوتی این ضربات را از دست دادند. به هر حال وقتی بازیکن پشت هر توپی می‌ایستد مسئولیت سنگینی دارد و حتی یک درصد هم فکر می‌کند که نمی‌تواند گل بزند، نباید ضربه بزند. امیدوارم در بازی‌های آینده این مسئله بهبود یابد.

درخشان در مورد اینکه آیا تیم خونه به خونه در صورت صعود به لیگ برتر شرایط استاندارد را دارد یا خیر، گفت: به امید خدا در صورت صعود باید همه چیز تغییر کند. ورزشگاه باید ترمیم شود و امکانات بهبود یابد تا تیم بتواند در لیگ برتر حاضر شود.

وی در مورد اینکه علی کریمی در کنار تیم است و حتی با وجود ترس از هواپیما اما در سایر شهرها هم تیم را همیاری می‌کند، گفت: کریمی به من لطف دارد و با مدیران باشگاه‌ هم دوست و رفیق است. خوشحالم که او در کنار ماست و امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین