اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۳۶۶۶

حکم انضباطی هادی عقیلی بالاخره صادر شد

با تشکیل جلسه نهایی کمیته انضباطی باشگاه سپاهان، رﺃی نهایی این کمیته درباره هادی عقیلی صادر شد.
۱۷:۰۷ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-کمیته انضباطی باشگاه سپاهان امروز با تشکیل جلسه نهایی، حکم انضباطی خود را درباره هادی عقیلی بازیکن این تیم صادر کرد و این حکم در اسرع وقت به این بازیکن ابلاغ می‌شود.

اصغر باقریان مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفت‌وگویی با تایید این خبر اظهار داشت: کمیته انضباطی باشگاه روز گذشته و امروز جلسات نهایی را پیرامون مسئله هادی عقیلی و با توجه به اظهارات قبلی این بازیکن و همچنین ایگور استیماچ سرمربی تیم تشکیل داد و رﺃی نهایی را صادر کرد.

وی افزود: این رﺃی به هادی عقیلی ابلاغ می‌شود تا اگر اعتراضی داشت بتواند اقدام کند و در غیراینصورت این حکم صادر شده درباره وی اعمال می‌شود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره محتوای این حکم گفت: رﺃی کمیته انضباطی مربوط به شخص بازیکن است و جنبه عمومی ندارد که در رسانه‌ها عنوان شود. حکم صادره فقط  در اختیار خود بازیکن قرار می‌گیرد.

هادی عقیلی بازیکن باسابقه تیم سپاهان چندی پیش در پی اختلاف با استیماچ سرمربی کروات سپاهان، از این تیم کنار گذاشته شد تا کمیته انضباطی باشگاه درباره این بازیکن تصمیم بگیرد. این کمیته دیروز و امروز با تشکیل جلسات نهایی البته بدون حضور هادی عقیلی سرانجام پس از مدت‌ها بلاتکلیفی حکم نهایی این بازیکن را صادر کرد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین