اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۳۶۶۲

محکوم به شکست بنیادکار هستیم

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن تأکید کرد که تیمش محکوم به شکست دادن بنیادکار ازبکستان در بازی فرداست.
۱۶:۴۲ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز-مهدی رجب زاده در گفت‌وگویی در مورد تقابل تیمش با بنیادکار در لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی سختی در پیش داریم، چون بنیادکار یک تیم سختکوش و درگیرشونده است. آنها دفاع کردن را خوب بلد هستند و با توجه به اینکه دو امتیاز بیشتر ندارند، می‌خواهند در اصفهان به برد برسند. آنها حریفی قابل‌احترام و باهوش هستند، ولی ما باید از امتیاز میزبانی این بازی خانگی بهره لازم را ببریم.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: این آخرین بازی خانگی ماست و محکوم به برد هستیم و اگر سه امتیاز را بگیریم 80 درصد راه صعود را طی خواهیم کرد. اگر بنیادکار را نبریم جدول به‌هم می‌ریزد، چون لخویا احتمالاً النصر را شکست می‌دهد. با این شرایط اگر ما برنده نشویم وضعیت پیچیده‌ای در جدول ایجاد خواهد شد. ما باید عاقلانه و باهوش فوتبال بازی کنیم.

وی در مورد وضعیت ذوب‌آهن در لیگ برتر و اختلاف شش امتیازی این تیم با صدرنشین گفت: تیم ما هنوز هم شانس قهرمانی در لیگ را دارد. شش امتیاز اختلاف با صدر جدول زیاد نیست. امسال واقعاً نتیجه گرفتن در لیگ سخت است و همه تیم‌ها خیلی قوی هستند. البته این را هم بگویم که ما در برخی از بازی‌ها واقعاً بدشانس بودیم و باید چند تیم را از جمله استقلال اهواز، استقلال تهران، سایپا و گسترش فولاد را حتماً شکست می‌دادیم. با این حال هنوز برای قهرمانی شانس داریم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین