اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۳۵۷۹

تا دقیقه 75 نفهمیدم مکانی اخراج شده است

بازیکن تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: بدترین تنبیه برای تیمی مثل پرسپولیس محرومیت تماشاگرانش از بازی‌های خانگی است.
۲۰:۰۶ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز-حمیدرضا علی‌عسگری پس از شکست سه بر دو برابر پرسپولیس اظهار داشت: بازی قشنگی بود اما سه امتیاز را از دست دادیم. کمی بدشانس بودیم و تیم حریف توانست از معدود موقعیت‌های خود استفاده کرده و به پیروزی برسد.

وی با بیان اینکه حق تیم ما این نیست که در این بازی‌ها بازنده باشد، خاطرنشان کرد: بدون اغراق حدود 14 یا 15 موقعیت گل داشتیم اما تنها دو بار به گل رسیدیم. امیدوارم این موقعیت‌سوزی‌ها هر چه زودتر تمام شود و بتوانیم به حق‌مان در بازی‌ها برسیم.

بازیکن تیم فوتبال سیاه‌جامگان در خصوص برگزاری مسابقه بدون حضور تماشاگران عنوان کرد: قشنگی فوتبال به تماشاگرانش است. دلم برای هواداران پرسپولیس تنگ شده بود و متاسفانه امروز هم نتوانستم آنها را ببینم. فکر می‌کنم بدترین تنبیه برای پرسپولیس محرومیت تماشاگرانش است. به هر حال پیروزی پرسپولیس را به آنها تبریک می‌گویم.

علی‌عسگری در پاسخ به این سؤال که آیا سیاه‌جامگان در لیگ می‌ماند یا خیر،‌گفت: ما واقعا خوب بازی می‌کنیم و فکر می‌کنم اگر بتوانیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم در لیگ خواهیم ماند.

وی در مورد اخراج سوشا مکانی گفت:‌ سوشا ضربه محکمی به من زد و کاملا گیج شدم. به طوری که تا حدود دقیقه  75 نفهمیدم مکانی اخراج شده است.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین