اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۳۵۳۴

بنر سرخ‌پوشان برای مرحوم نوروزی

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره مرحوم هادی نوروزی بنری با خود به ورزشگاه آزادی آوردند.
۱۶:۱۶ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز- با توجه به رأی کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت هواداران پرسپولیس از حضور در استادیوم سکوت کاملی در ورزشگاه آزادی حاکم است.

*بازیکنان تیم سیاه‌جامگان در ساعت 15 و 15 دقیقه به ورزشگاه آزادی رسیدند. این در حالی است که اتوبوس حامل سرخ‌پوشان در ساعت 15 و 45 دقیقه وارد ورزشگاه‌ شد.

*در حالیکه در چند سال اخیر خبرنگاران برای ورود به استادیوم آزادی از در تونل استفاده می‌کردند اما امروز از ورود خبرنگاران به استادیوم از این در جلوگیری شد و تنها عکاسان اجازه داشتند از این در وارد شوند. خبرنگاران همچنین برای ورود به استادیوم باید از در جایگاه ویژه وارد استادیوم می‌شدند.

*در حالیکه ورود تماشاگران به استادیوم ممنوع است اما چند نفر که منتسب به باشگاه سیاه‌جامگان بودند بدون مشکل وارد ورزشگاه شده و در ورزشگاه تردد می‌کردند.

*برخی از بازیکنان پرسپولیس اتومبیل‌های شخصی خود را به ورزشگاه آوردند تا پس از پایان بازی با اتومبیل شخصی خود ورزشگاه را ترک کنند.

*بازیکنان دو تیم پس از ورود به زمین برای گرم کردن دقایقی با یکدیگر به خوش و بش پرداختند. در این بین میثم حسینی و حمیدرضا علی‌عسگری که سابقه حضور در پرسپولیس را در کارنامه دارند با چند نفر از بازیکنان پرسپولیس به خوش و بش مشغول شدند.

*از سوی باشگاه پرسپولیس بنری تهیه شده که بر رو*از سوی باشگاه پرسپولیس بنری تهیه شده که بر روی آن یاد و خاطره مرحوم هادی نوروزی زنده نگه داشته شده است و قرار است بازیکنان با این بنر در مراسم آغازین بازی‌ها حاضر شوند.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین